Ik plaatst dit even met een oud account omdat ik me hier wel voor schaam, ook al weet ik dat ik echt niet de enigste ben met dit ‘probleem’.
Mijn binnenste schaamlippen zijn groter dan mijn buitenste schaamlippen, ze steken er echt wel een paar centimeter uit. Toen ik 12 was ben ik hiervoor een keer naar de dokter geweest, aangezien mijn moeder het niet kende en er iets mis was. Deze zei dat ze over een paar jaar wel weer zouden bijtrekken, dat mijn buitenste schaamlippen zouden meegroeien. Niet dus. M’n vagina schoonmaken is ook erg lastig aangezien ze zo groot zijn.
Waarom ik dit topic aanmaakte is, ik ben nu 18 en sindskort wat meer seksueel actief. Alleen doordat mijn binnenste schaamlippen zoveel groter zijn heb ik nooit echt mijn vagina ingang kunnen vinden. Mijn moeder zei laatst dat de ingang onder de binnenste schaamlippen zit, die er dus uitsteken. Nu dacht ik dat ik 'm had gevonden maar ik weet t niet zeker.
Ik heb al van alles opgezocht op internet, maar kom er niet uit. Het plekje dat ik gevonden heb zit zeg maar net onder mijn schaamlippen. Ik weet het alleen niet zeker, maar ik kan niks anders vinden.
Iemand die hier ook last van heeft?