Te grote BH.

Haaai,
Ik heb nu een jaar lang een BH aan, en dit begon met cup AA.
Maar die werd te klein, maar ik pas helemaal geen cup A.
Ik heb echt overal gekeken maar ik vind niks.
Wel is zo dat mijn borsten niet recht vooruit groeien maar een beetje richting m’n oksels, kan dit er mee te maken hebben?
Ik heb cup A wel aan, maar ik vind het een beetje irritant, want mijn t-shirtjes vallen erin omdat ie eigenlijk nog te groot is.
Wat kan ik doen?

verder zoeken naar een passende bh/een ander model of zoiets
of anders je bh vullen

shirtjes vallen erin?? misschien gewone bh’s dragen en niet van die voorgevormde cups.

het is heel normaal dat je borsten een beetje naar je oksels groeien want moeder natuur vond dit makkelijk ivm kinderen de borstvoeding geven.
heb je al een push up bh A cup geporbeerd? want hier zit zeg maar al een beetje vulling in :slightly_smiling_face: anders raad ik je aan naar een beetje “bh speciaalzaken” te gaan en dan gewoon aan de verkoopster vragen :slightly_smiling_face:
succes!

@ Pinklieve
Gewone BH’s zitten me niet. :wink:

dat is heel nederlands, dat je tieten naar buiten groeien.

en misschien dat die ene aa niet paste, maar je moet er gewoon meer proberen, want ze zijn niet allemaal hetzelfde he.

en ga gewoon naar livera of hunkemoller en vraag voor hulp. Daar worden ze voor betaald en daar heb je meer aan dan hier advies te vragen

niet? haha ik heb met voorgevormde juist altijd het idee alsof mn borsten 10 cups gegroeit zijn en onnatuurlijk vooruit geduwd worden.

Ga even bij de Livera langs? :]

Hee,

Ik heb een soort van zelfde probleem
maar je moet de T-shirt Bh’s van hunkemoller proberen je hebt ze in wit en zwart ze vallen vrij klein voor A en bij mij past hij ook goed terwijl ik ook niet veel heb!