hallo,
ik heb in december gala. super leuk natuurlijk en ik heb er ook echt zin in (ja, nu al) maar ik zit wel met een probleem. ik ben 1.83m lang en met gala is het eigenlijk de gewoonte dat je hakken aan doet. ik zou dat wel echt heel graag willen want ik vind het heel mooi hakken met zo’n jurkje, maar dan ben ik zowat 2 meter lang en daar schaam ik me echt voor dan steek ik overal bovenuit… dus ik doe liever geen hakken aan. maar wat zouden jullie aandoen voor schoenen? gewoon ballerina’s? ik zit echt met een dilemma wel/geen hakken want ik vind met hakken veel mooier maar ik wil niet overal bovenuit steken. mijn vriendinnen zijn gewoon rond de 1.60/1.70 dus daar steek ik sowieso bovenuit maar met hakken steek ik ook nog boven de jongens uit dus daar heb ik geen zin in. en ik ga ook geen hakken van 5cm aan doen die vind ik niet mooi. iemand tips?
Ik denk dat je dan toch voor géen hakken moet gaan, als je er niet bovenuit wil torenen.
Herkenbaar!
Het ligt er maar net aan in welke stemming ik ben, maar ik neem meestal toch de tussenoplossing: een laag hakje. Dan toren ik nog steeds boven de meeste anderen uit, maar niet zo veel, en je loopt er toch veel eleganter op dan op flatjes. Ben het met je eens dat dat vaak lelijke schoenen zijn, maar je kijkt niet snel naar iemands schoenen: iemands lengte of manier van lopen valt vaak meer op. Dus ik zeg hakjes. Met de goede jurk kan je lengte juist heel mooi zijn
En push je vriendinnen om hoge hakken aan te trekken
Mijn lange vriendin ging ook op balerina’s. dus dat was niet erg. Ik neem aan dat je normaal nooit op hakken loopt? Ik vind balerina’s ook heel leuk
Balerina’s zijn ook heel erg leuk hoor als je je niet prettig voelt bij hakken moet je gewoon andere schoenen aandoen.
oke zal ff mijn situatie uitleggen;
vorig jaar hadden wij ook het bekende kerstgala en mijn beste vrienden is 1.68 en ik ben 1.81 maar zij deed gwn hakken aan (maar ze was nog steeds kleiner) zij bleef maar pushen van’doe je hakken nou aan! staat je echt prachtig’ toen kreeg je mij weer van maar dan ben ik 1 langiejan daarzo.
uiteindelijk ben ik overgehaald en ik vond hakken gwn mooier en ze waren 10 cm en lopen altijd wel jongens die 1.90 zijn ofso dus die blijven langer je moet gwn scheit hebben aan iedereen en gwn je hakken aan doen !
Nou hakken van 17 cm zijn een beetje overdreven, maar een niet al te hoge hak kan ook heel mooi zijn!
10 cm is wel echt hoog, ik bedoel ik kan er wel op lopen en ik vind het super mooi maar mijn vriendje is net zo lang als ik dus als ik dan zo’n hoge hakken aandoe toren ik zelfs boven hem uit en dat vind ik helemaal beschamend haha… ik weet echt niet wat ik moet doennn…
Een kleine hak kan prima, jou vriendinnen doen waarschijnlijk ook hakken aan (: Maar als je je daar niet prettig in voelt doe je er toch ballerina’s onder?
Ik zou gewoon hakken van 7 of 8 cm aandoen? Staat hartstikke mooi en dan ben je echt niet mega veel groter dan je vriendje. Schijt aan hebben!
Ik ga in ieder geval mijn vriendinnen dwingen om hakken van minstens 10 cm aan te doen. Een meisje dat ik ken is nog iets groter dan ik dus ik ga even informeren wat zij aan doet. Waar verkopen ze hakken van 7 cm ongeveer? Want ik zit op de site van nelly te kijken maar die zijn allemaal 10 cm en hoger.
(gala is pas met kerst sorry dat ik me er nu al druk over maak haha…)
Zalando, Van Haren, Sascha, Dolic… overal!
mooi!
ik zou geen hakken dragen, maar leuke ballerina`s ofzo!
Heel leuk jurkje!
En wat betreft die schoenen, doe gewoon aan waar je je beter bij voelt. Ik wil ook graag kleiner te blijven dan m’n vriend, haha, en dat ben ik niet met hakken aan. Maar ik loop gewoon heel lomp op ballerina’s. Daarom zou ik toch voor een hakje gaan, maar da’s voor iedereen weer anders!
Ja ik loop ook echt dom op ballerina’s haha, ik zit nou op de site van Van Haren te kijken en daar staan niet al te hoge hakken op zoals deze:
hoe hoog zal die hak zijn? ze zijn simpel maar ik denk dat dat mooier is dan ballerina’s.
6 a 7 cm?
maak een keuze:
- hakken aan doen en schijt hebben dat je erboven uit steekt
- ballerina’s aan doen en je aan trekken van wat mensen vinden