Te groot leeftijdsverschil?

Heey,
Ik ben 14 en heb een tijdje geleden me een jongen van 21 gezoend.
Nu zijn de meningen verdeeld over dit leeftijdsverschil.
Wat vinden jullie dr van? En wat kan wel en wat kan niet?
Xxxxx

tjah, ik was net 15 en mijn vriend 21… wij zijn nu bijna 5 jaar bij elkaar, wonen samen en zijn verloofd… Hoe uitgebreid wil je het hebben? :stuck_out_tongue:
Voor ons verhaal kun je beter in het topic kijken “Meiden die de eerste stap zetten”…

Als een jongen je dan écht leuk vind prima, maar enkel zoenen en verder niks willen vind ik gewoon ziek… Jij bent immers wel nét in je pubertijd en hij is daar waarschijnlijk al voor een groot deel uit en zou wel moeten snappen dat hij even iets beter s te doen zou moeten hebben dan met willekeurige meiden te lopen zoenen…

Watleuk! Gefeliciteerd!

Ik vind het op die leeftijd een best groot leeftijdsverschil, maar het ligt er ook heel erg aan hoe jullie zijn en of hij je respecteert zoals je bent en veel geduld met je heeft. Hij zal al heel wat dingen gedaan hebben die jij nog niet gedaan hebt en waarmee je misschien nog een hele poos wil wachten

Dat mag je zelf weten zo lang niet te groot is,veder mag dat zelf weten
zolang je maar gelukkig met die jongen bent en je met respect en er geen misbruik er van maakt dan hoor je me niet.
14 & 21 is 7 jaar verschil

7jaar

klopt mijn fout :flushed: ik had die 14 er bij geteld

Heb je nu alleen gezoend of heb je ook een relatie met die man? btw, vind het leeftijdsverschil wel erg groot.

tja, ik vind een leeftijdsverschil van 7 jaar in principe niet veel. MAAR jij bent pas 14, nog echt een tiener, een puber. Die jongen/man is al echt volwassen, en jullie zitten dus in verschillende levensfasen. Dát vind ik het ‘probleem’ in deze.

Ik vind het niet echt kunnen. Hij is vast ook veel verder op seksueel vlak dan dat jij bent.

Ik vind dat ook nogal wat…

Als het nou 20 en 27 was was het anders, maar dit is naar mijn mening nogal jong.

je hebt alleen gezoend maar als je meer met hem wil krijgen…
tjaa als je maar gelukkig bent zeg ik altijd

20 en 27 klinkt inderdaad al iets anders… als hij echt jou wil dan kan die ook wel wachten tot je wat ouder ben toch?

ik17 hy20 :hugs:

Jouw keuze, maar ik vind het ook wel echt een groot verschil op deze leeftijd.