te goed voor hem

Lieve meiden,
Ik wil graag mijn verhaal aan jullie kwijt en jullie mening horen…
Het is een lang verhaal, maar lees het alsjeblieft, ik heb jullie hulp nodig!

28 december 2013 kreeg ik een relatie met X. Ik was toen 3 maanden 16. Ik heb heel erg in het begin getwijfeld of ik nou wat met hem wou of niet. Uiteindelijk toch gekozen om het wel te doen. In die eerste maand heb ik zijn familie leren kennen en hij de mijne. De eerste keer dat ik bij hem kwam gingen we naar zijn oma. Daar was zo’n beetje heel de familie, redelijk awkward. We waren gelukkig met elkaar, ondanks dat we er beiden niet vanuit gingen dat dit lang zou duren. Een paar weekjes gokten we. Voor X heb ik andere relaties gehad, maar dat was geen liefde… Ik heb het heel erg leuk gehad, en verwende hem altijd me cadeautjes. Omdat ik nog heel erg wennen moest aan het feit dat ik een vriend had, ben ik aan maandenlang in het weekend op stap gegaan. Hij begon dat steeds minder leuk te vinden. Ik vermaakte me steeds meer. Omdat hij geen werk had en het geld me niet op de rug groeide ging hij dan ook bijna nooit mee. We hebben zoveel leuke dingen meegemaakt tot Juli 2014. We hadden een half jaar iets en ik zou in juli op vakantie gaan met mijn beste vriendin. Omdat ik zoveel opstap ging, had ik niet door hoe leuk hij eigenlijk was. En besloot ik er een punt achter te zetten. Later bleek dat hij was vreemdgegaan, hij zat aan de drugs. Begon met wiet maar werd steeds meer. Toen ik thuis kwam na mijn vakantie in Blanes, ging het slecht mijn Oma. Ze was ziek, al een tijd. Nou kon ze het niet meer aan, het gevecht was te zwaar. Ik besloot X te appen hij had me een half jaar lang gesteund en wist me op te vrolijken. Tot die dag… Hij vertelde me dat hij niet langs wou komen. Die dag er na kreeg hij een relatie met een ander. Ik kon het niet aan en belde heel de tijd mijn ex-schoonzusje (zusje van X) op. We bleven samen leuke dingen doen, ondanks dat ik geen relatie meer met X had. Die relatie was na een maand voor bij. Ik heb in die tijd met hem geappt en ook nog een keer afgesproken. Achteraf vond hij het meisje niks en deed ie het om mij te vergeten. In die tijd dat X weer vrijgezel was hebben we een paar keer afgesproken. Het voelde goed. Nadat hij nog een andere relatie kreeg, was ik weer kapot. Hij gaf me hoop de hele tijd. Maar dat was dan ook zo maar weer weg. Na die maand met zijn nieuwe vriendin is het weer tussen hun uitgegaan. Na dat hij me vaak appjes stuurde met daar in de vraag of ik hem miste. Heb ik uit eindelijk toegegeven. Precies na een jaar dat we voor het eerst bij elkaar kwamen, was het weer aan. Gelukkiger dan ooit waren we. Nu is het weer uit na 5 maanden. Afgelopen dinsdag kreeg ik geen x-jes meer van hem. Hij zei dat ie tv keek, toen ik er naar vroeg. De volgende besloot ik weer te vragen of er niks was. Toen bleek dat hij me niet meer leuk vond. In die 5 maanden heb ik alleen maar achter zijn reet aangelopen, ik heb alles gedaan wat hij vroeg. En ik kocht meer kleren voor hem dan voor mij. Ik dacht niet meer aan mezelf en gaf zoveel voor hem op. Maar hij niks voor mij. Zijj ouders zeiden me ook al dat ik te goed voor hem was. Aangezien ik zoveel voor hem deed maar het niet wederzijds was. Opeens was hij elk weekend opstap, leende gelde van mij en kwam geen enkele afspraak meer na. Vandaag keek ik in zijn oude telefoon, die ligt hier nog van afgelopen weekend. Ik besloot privé foto’s van mij te verwijderen. Daar kwam ik foto’s van een ander meisje tegen. Ik besloot om hem te appen en te vragen naar wie dat meisje was. Ik vroeg of het uit een groepsapp kwam. Hij zei ja. Ik geloofde het niet want had allangs alles doorzocht nadat ik er achter kwam. Hij had 1,5 maand geleden gespreken met een nog een ander meisje en vertelde haar dat hij van haar hield en hoe mooi ze er wel niet uit zag. Wat hij nooit tegen mij zei… Ik begon over de foto’s tegen hem te pratenn. Uiteindelijk heeft hij toegegeven dat hij weer vreemd is gegaan. En dat hij haar waarschijnlijk leuker vind dan mij… Hij wil niet met mij persoonlijk gaan praten. Alleen via app…

Ik ben kapot, en ik weet niet als hij ooit weer bij mij wil terug wil komen… Of ik dat moet doen? Hoe kan ik een jongen snel vergeten? Na 1,5 jaar kiest hij voor een meisje wat die nog geen maand kent. Jongens ik ben helemaal kapot van verdriet en weet echt niet wat ik kan doen. Wie helpt me? Geef me alsjeblieft goede raad en tips.

Sorry maar ik vind dit echt wel je eigen fout.

Eerste keer verpest je zelf door alleen maar uit te gaan en hem niet te zien.
Tweede keer loop je achter zn reet aan en heeft ie genoeg van je.

Vergeten die jongen, hij is drie keer vreemd gegaan (toch?). Zo’n jongen wil je niet. Sterkte :sob::muscle:

Twee dingen:

1. Hij is vreemd gegaan, je moet niet bij iemand willen zijn die vreemd gaat (meermaals).

2. Een relatie draait niet om cadeau’s voor elkaar kopen, dat lijkt uit jouw verhaal nu wel zo.

Ik zou hem ook vergeten, dit lijkt me niet een goede basis voor een relatie. Het is met een reden al twee keer eerder uitgegaan.

Ik begrijp heel goed dat het moeilijk is om hem meteen te vergeten. De beste tips vind ik altijd…

Je moet 1 dag aan hem denken en zoveel mogelijk chocolade en ijs en zo eten en zielige films kijken en goed huilen en daarna gewoon vergeten die jongen. Hij is niet de ware voor je… En ik vind niet dat je dit aan jezelf te danken, volgens mij heeft iedereen het moeilijk als een oude crush opeens weer aandacht voor je heeft en dan weer niet. Sterkte!!!

Je loopt alleen maar achter hem aan als je hem nodig hebt. Ik zou daar ook voor bedanken.