te goed voor deze wereld

hallo

ik sta altijd 24-7 voor mijn vrienden klaar, nu laatst was er een probleem met vriendin E van mij en ik heb haar met het probleem geholpen en het gaat nu goed met haar, alleen nu hoorde ik van 2 meisjes T E dat ( pas op wordt ingewikkeld ) dat E had gezegd dat ik tegen haar gezegd heb dat T en E hoeren waren,

wat moet ik hier mee??
ik ben bang dat iedereen mij gaat bedonderen… wat moet ik nou doen?

Zeg tegen T & E dat het echt niet klopt en dat je niet snapt waar E het vandaan haalt. Dat je ze gewoon aardig vindt.

En bel E op en vraag om uitleg.

Ehm, praat er over met ze?
en hoezo ‘te goed voor deze wereld’?

Praat erover met ze.

BOUNCENOUNCE @ dat zij een andere vriendin tegen mij toen ze het hoorde, tijden de les of snacht ik kom altijd :3

ik heb der net gebeld ze ontkende het ik zo
E heb jij dat gezegd
nee
E heb jij dat gezegd eerlijk
nee
E waar hebben ze het dan vandaan ?!
ik heb het wel gezegd
toen zei ik *** E ik sta verdomme altijd voor je klaar en nu ga je me bedonderen??
toen hing ik op …

en die E & T geloven me half ,

Misschien omdat ze wel altijd voor haar vriendin klaarstaat, maar zij alleen maar roddels over haar verspreid.

Maar idd, praat er met haar over!

idd ^^

Als ze goede vrienden van je zijn dan vertrouwen ze je toch wel? Als die ene E geen uitleg geeft, moet je maar gewoon afwachten wat er gaat gebeuren… Maar je mag er vanuit gaan dat die E en F gewoon jou vertrouwen

O trouwens, wel een beetje rare titel … ?!

Zeg tegen T en E dat die 1e liegt. Je moet het niet op zo’n ‘joh man zij lult wat wat denkt zij wel niet’, maar meer gewoon van ‘dat zou ik echt niet zeggen, ik weet niet hoe ze erbij komt.’

Verder, dump haar en doe gewoon aardig tegen die andere 2, omdat er sowieso geen reden is dat je ze hoeren vind (ik bedoel, srsly?)

Vet offtopic maar ik vind de titel niet raar, want bij ons wordt het vet vaak gezegd :’)

Maar geloven E en T je ook niet als je zegt dat E het toegegeven heeft?

nou wil ik niet heel vervelend doen ofzo,
maar ik denk dat als jij vínd dat je te goed voor de wereld ben,
dat je dat juist níet bent…?

maar dat is maar mijn bescheiden mening,
en absoluuuut niet ontopic.
i’m sorry.

nee maar ik hoor het veel te vaak :3

E moet tegen T en E zeggen dat ze het verzonnen heeft denk ik…

E heeft het toch tegen E en T gezegd? Als ze dan met z’n 3en zijn en je begint er ineens over, en vraagt of E dat nou echt gezegd heeft en ze ontkent het weer. Dan weten de andere 2 genoeg. Als ze zegt dat ze het indd zei maar dat ze het zei omdat jij het zei, dan dump je haar.

ze zijn het gewoon niet waard