Te gevoelige huid om te scheren, wat moet ik doen?

Hee Girls!

Ik heb een hele gevoelige huid bij mn vagina, en daardoor krijg ik superveel jeuk en bultjes als ik het heb geschoren
Ik heb geen idee wat ik moet doen.
Tips? (:

xxx

-

Andere dingen proberen in plaats van scheren. Denk dat je dat het beste zelf uit kunt zoeken.

Geschoren.

Probeer het anders te laten waxen of laseren.

haha fail. ;$ even veranderdd,
okeoke.
maar als je het laat waxen of laseren
word je huid daar niet geirriteerd van ?

Waxen misschien wel, maar als dat weg is getrokken blijven de haartjes nog 3 weken weg :stuck_out_tongue: En laseren denk ik niet, misschien wel maar na een paar x blijven ze voor goed weg =)

Scheer je wel met de haargroei mee? Ik krijg ook bultjes als ik er tegen in scheer, en van harsen ook. Bij harsen groeit de boel bij mij in, eer dat alles dan onder je huid vandaan is = hel… En laseren doet heel erg pijn bij je bikinilijn en is duur, duurt ook 2 jaar ongeveer voordat je klaar bent met de behandelingen.

Of ontharings creme , en wat je ook kan doen ,
Een kalmerings creme kopen voor na het scheren :wink:
Ik heb er ook een , met aloevera of hoe je het schrijft :slightly_smiling_face:

Wat hebben zulke dingen nou toch met seks te maken? Het hoort toch gewoon bij beauty health & hair?

Maarja; na het scheren verzachtende creme opsmeren, of niet scheren maar harsen, waxen of epileren.

-
sorry foutje

als ik dit doe heb ik indd geen last van bultjes, maar dan krijg ik de haartjes ook niet helemaal weg, ook niet als ik net een nieuw mesje heb… dus dat is ook vervelend