Té gekrulde wimpers

Mijn wimpers krullen van zichzelf super erg, waar ik aan de ene kant blij mee ben en aan de andere kant niet. Om precies te zijn aan de rechterkant ben ik blij, aan de linkerkant niet. Aan de rechterkant zijn ze precies goed, maar links krullen ze té erg.
Daarmee bedoel ik dat als ik eyeliner op doe het aan al mn wimpers blijft zitten en het over mn hele ooglid verspreid, waardoor ik de helft van mn oogschaduw opnieuw op kan doen. Als ik mascara op doe zitten er allemaal zwarte vlekken op mn wenkbrauwbot op de helft van de dag…

Heeft iemand enig idee hoe ik mn wimpers iets minder kan laten krullen? (en kom niet met iets doms als een wimperkruller andersom gebruiken…)

IK HOEF GEEN TIPS OVER MAKE-UP. IK BRENG AL JAREN LANG MIJN MAKE-UP GOED AAN EN HEB AL 100 MANIEREN GEPROBEERD OM EYELINER AAN TE BRENGEN ZONDER MIJN WIMPERS TE RAKEN.
IK VRAAG ALLEEN OM IETS MINDER KRUL

foto? Kan het me namelijk niet helemaal voorstellen

je kan je niks voorstellen bij gekrulde wimpers…

Een jongen bij mij in de klas heeft ook super erg gekrulde wimpers. Maar geen idee hoe je het minder kan krijgen.

oh, jammer. Ik wou je juist adviseren om een wimperkruller andersom gebruiken XD Je kan het altijd toch proberen, ik denk namelijk dat het serieus zal werken. Maar heb je idd een foto, want ik kan het me ook niet voorstellen.

is het zoveel moeite een foto te posten? je vraagt toch hulp?

met een wimperkruller krul je je wimpers naar boven… als je m andersom zou gebruiken zouden ze naar beneden krullen… dat is totaal niet wat ik wil

maargoed, voor de mensen die geen idee hebben hoe gekrulde wimpers eruit zien:

http://www.karinsschoonheidssalon.nl/uploads/userfiles/image/nieuwsberichten/gekrulde%20wimpers/gekrulde-wimpers.jpg

dit zijn gekrulde wimpers, stel je nu voor dat de bovenkant van die wimpers nog verder gekruld zijn en je wenkbrauwbot aanraken
simple as that

Ik denk eigenlijk niet dat er iets is wat het minder laat krullen… Een wimperkruller andersom gebruiken zou (weet ik bijna zeker) niet werken, want dan gaan je wimpers helemaal naar onder staan. Verder heb ik geen idee, up.

Ik denk dat iedereen echt wel weet hoe gekrulde wimpers eruitzien, maar ik zou niet weten hoe té gekrulde wimpers eruitzien. Nog nooit gezien.

Ruilen? Zonder wimper krultang heb ik echt van die kaarsrechte platgestampte lelijke wimpers.

Echt hé,

Hoe gekruld moeten je wimpers dan wel zijn ?

Je kan altijd nog je wimpers van allebei je ogen iets bijknippen, doen best veel mensen maar dan om ze dikker/voller te laten lijken

gewoon als gekrulde wimpers
er is niks raars aan hoe het eruit ziet (ik krijg vaak genoeg complimentjes van wauw wat heb je mooie gekrulde wimpers), het is gewoon vervelend :S

een zware mascara? zodat je wimpers zeg maar naar beneden zakken een beetje. Of meerdere lagen. Dunno, ik krijg mijn wimpers juist nooit gekruld, AARRGH. XD

Als je nou een foto postte kunnen we misschien beter helpen? (:

nee

Dan niet he :’)

Het is niet dat we niet weten hoe gekrulde wimpers eruit zien maar dat we het niet geloven dat je wimpers zo gekruld kunnen zijn dat je het niet mooi vind :’) Mijn wimpers zijn zo slap dat ze soms zelfs voor mijn ogen hangen!

ik zeg NERGENS dat het niet mooi is
ik zeg alleen dat ik er last van heb omdat mn make up overal boven mn oog gaat zitten gedurende de dag