te duur om te werken?

ik moet voor stage werken bij de kapper maar bij mijn soliciteren vertelden ze dat ik te duur ben.

nu vind ik dat heel raar als je 17 bent en nu van school komt.
toen ik 2 jaar geleden ging was ik te jong en nu te oud hoe kun je dan ooit gaan werken?

heeft iemand dit ook mee gemaakt en wat toen gedaan?

iemand?

Wat raar stageres hoeven ze toch niet verplicht te betalen.
Naar een ander kapsalon gaan ? Of even je school opbellen en vragen wat je beste kunt doen?

voor stage krijg je toch niet eens betaald?
bij bijv. de albert heijn hebben ze het liefst 16 jarigen omdat die het goedkoopst zijn dus als je dan 20 bent nemen ze je niet snel aan, maar dit snap ik dan weer niet

dat vind ik ook raar hoor. 17 is echt niet te duur, wat willen ze anders iemand van 10?
maar ik zou het op school vertellen.
vooral omdat het stage is en je hoeft dus niet perse betaald te worden.

Ik vind het raar. Ik denk dat er genoeg kapsalons zijn die er geen probleem van maken dus ga op zoek naar een ander.

ja op mbo en hbo krijg je een vergoeding

nou ik had al een keer ehier een reactie geplaats maar zo te zien staat hij er niet helemaal op, oké nou weetje wat ik denk… je weet nog niet veel en dus je kunt alleen nog haren wassen van mensen en haren weg vegen en dat is dan te weinig? over 2 jaar kun je misschien wel bij die kapsalon terecht omdat je dan al meer dingen onder de hand hebt. Misschien is het een te duur kapsalon? nou anders vraag je het net zo makkelijk :grinning: