te dun??

ik heb een probleem en misschien hebben jullie tips?
het probleem is dat de ggd zegt dat ik ondergewicht heb: mijn bmi is 15.6
en ik eet gewoon genoeg!
zeker als ik mezelf met mn vriendinnen vergelijk, dan eet ik echt veel meer.
sommige mensen denken ook dat ik anorexia heb enzo!

Wat moet ik doen?
en hebben jullie tips om aan te komen?

same problem! Alleen ik heb maar net ondergewicht dus bij mij is het niet zo erg als bij jou, kijk anders even in het ‘aankomen’ topic ofzo.

ik heb precies hetzelfde, ik kan je dus geen tips geven om aan te komen. Onthoud alleen 1 ding; die mensen die zeggen dat je anorexia heb, zijn zo jaloers als de pest. Jij bent lekker dun, en probeer er blij mee te zijn, ik heb het ook geaccepteerd en de mensen die rot opmerkingen maken gewoon geen aandacht geven! =)

Compleet negeren dat mensen zeggen dat je Anorexia hebt. En anders zeggen dat je gewoon net zo veel eet als hun en gewoon minder aankomt! ;p

Succes [a’]

14?!
Are you kucking kidding mehh?

Dan ben je lichamelijk niet gezond?
Ik zou hulp zoeken bij de huisarts/diëtiste als ik jou was.

in de puperteit kan het nog zo zijn
omdat je dan snel groeit maar later wordt dat wel goed.

alleen 14 is wel heel weinig…

dankje;D
maar mensen zeggen ook wel vaak we zijn echt jaloers enzo jij kan lekker eten wat je wilt zonder aan te komen enzo.
maar ik zit er mee want ik heb er ook last van zegmaar.
ik heb nog ‘haast’ geen borsten en ben nog niet ongesteld en met dansen bevoorbeeld op de vloer rollen doet pijn enzo:$
dus dt is best wel vervelend:$

jouw verhaal klinkt me bekend in de oren! ik ben nu uitgegroeit en nu ben ik niet meer zo dun als vroeger, dus t komt vanzelf wel goed!

huisarts

correctie heb bmi nog eens uitgerkend heb foutje gemaakt het is 15.6 :blush:

wou dat ik zo dun was zeg…

dat lijkt leuk maar is het niet:$
@jennd hoe zwaar ben jij dan?

Idd ik kan niet normaal op mn rug liggen want dat doet pijn. Ik ben ook veels te dun maar aankomen lukt niet. Iedereen zegt altijd: ‘ik wou dat ik zo dun was’ maar zo dun zijn is echt niet fijn! Ik kan je helaas niet helpen wat ik heb precies hetzelfde probleem :l

up

dat heb ik dus ook echt!
misschien tip van mensen die weten hoe ik aan kan komen zonder dat het heel ongezond is.
misschien belangrijk om te weten ik ben vegetarisch, misschien heeft dat er mee te maken?

Misschien kun je naar een diëtist gaan? Die heeft vast wel gezonde tips om aan te komen, zonder dat je gelijk heel veel vette en ongezonde dingen hoeft te eten, want dat is ook gewoon slecht voor je lichaam/huid =)

Hm dat is wel heel laag… Misschien komt het omdat je nog heel jong bent + nog niet ongesteld bent. Anders even langs de huisarts, misschien is er iets anders waardoor je zo dun bent?

Geloof me, dat wil je niet.

echt gek dikke mensen willen dun zijn en dunne dik(nouja iets dikker)

dat had ik ook, hoor, maar in 2 jaar ben ik 10 kg bijgekomen. Ik heb nog steeds ondergewicht, maar niet meer zo erg…