Te dun..?

Hay lieve meiden,

de meeste meiden willen dunnere benen, ik wil juist het tegenovergestelde…

Al die meiden die maar een thigh gap willen? Ik heb er een en ben er totaal niet trots, ik ben er juist heel onzeker over.

Ik ‘droom’ al een aantal jaar om dikkere benen, maar hoe krijg je die? Eten doe ik al genoeg :stuck_out_tongue:
Iemand tips? Work-outs? Alles is welkom!

Alvast bedankt,

liefss Saar :*

Goed eten, dat sws!
Om stevigere benen te krijgen moet je wel wat massa gainen. Probeer een goed dieet samen te stellen met veel proteïne rijke en eiwitrijke gerechten. Zo’n dieet moet je ook alleen nemen wanneer je echt serieus gaat sporten, anders krijg je ipv spiermassa vet.

Qua sport raad ik je aan om naar de sportschool te gaan. Zoek workouts op internet, maar onthoud dat je sws wel met gewichten moet gaan werken. Soms zie ik wel eens op insta van die video’s waar meiden met gespierde bovenbenen beweren dat je thuis ook zoiets kan bereiken door kleine oefeningen te doen, dit is dus niet waar. Als je serieus aan je benen wilt werken moet je ook serieus gaan sporten. Squaten is echt een van de beste oefeningen die je kan doen!! Probeer een paar sets te doen zonder gewicht en bouw dit op. Deadliften en lunges doen zijn ook erg goed voor je benen. Om zowel je conditie als benen te trainen raad ik je aan om de apparaten te gebruiken waar je traploopt.

Als je eenmaal bezig bent merk je dat je niet alleen je benen meer wilt trainen maar je hele lichaam! :wink: