Te dun

Hi iedereen

Het zit mij echt dwars dat ik zo dun ben. Het maakt niet uit wat ik eet ik kom niks aan. Ook ben ik niet de kleinste zegmaar :confused:

Nou heb ik een beetje op internet rond gekeken voor een bepaald dieet of iets. Ik had wel wat gevonden maar het gaat toch niet werken omdat wat ik ook eet geen grammetje vet komt erbij…

Iemand enige tips? Het maakt me echt heel onzeker
X

Zolang je gezond bent zou ik je nergens druk om maken en gewoon blijven eten wat je eet. Hoeveel weeg je en hoelang ben je?

Ga naar een dietist als je er echt mee zit. Wordt vergoed door de zorgverzekering. Je hoeft ervoor niet naar de huisarts, je kunt zo een dietist bij je in de buurt bellen. Even googelen dus.

Weet je zeker dat je de goede dingen eet om aan te komen?
Wat eet je zoal op een dag?

Probeer veel dingen met goede vetten te eten. Avocados, noten, rood vlees, volle producten etc te eten.

Een vriend van mij vond dit op 9gag; http://9gag.com/gag/aYwEqVq/to-all-whining-i-can-t-gain-weight-9gaggers-thank-me-later
En dat recept heeft hem enorm geholpen.

Wat PBG zegt.
‘Veel’ eten helpt niet altijd om aan te komen. Je moet goed gevarieerd eten met de juiste vetten. Mijn vriendin had ondergewicht en toen kreeg ze van de huisarts een soort shakes en die hielpen haar wel maar als je er idd mee zit kan je misschien naar een diëtist gaan.

^ Dit.

Oh ja en youtuber, Teni Penosian was ook altijd heeel skinny en zij ging juist spieren opbouwen. Nu heeft ze meer ‘rondingen’, gevormde benen, billen etc. Misschien een ideetje?

Aaahh dankjewel allemaal! Ik ga het zeker allemaal proberen :slightly_smiling_face:

Hallo, ik ben ook heel dun. Ik ben wel niet zo groot maar ik eet ook redelijk veel en kom niet aan. Eerst had ik er ook moeite mee want dan heb je kleine borsten enzo en dat maakt me ook onzeker. Maar over mijn maat kan niemand iets zeggen. Ik vind het geweldig nu je kan eten zoveel je wilt en komt niet aan. Voor velen is dit een droom en totaal niets om onzeker over te zijn. Je moet gewoon goed blijven eten en gezond blijven. Sommige zouden een moord doen om zo een lichaam wees dus alsjeblieft niet onzeker ik snap wat je voelt, maar daar is geen reden toe je bent geweldig zoals je bent!

Als je je druk maakt, maak dan een afspraak met je huisarts. Hij/zij kan je eventueel doorsturen naar een dietist en sowieso kan hij/zij je al vertellen of je gewicht normaal is (want hoe oud ben je?). Ik zou in ieder geval niet van alles zelf gaan proberen, want inderdaad gewoon maar gaan ‘vreten’ is niet de oplossing.

Lief! Dankjewel :slightly_smiling_face:

Ik ben 17. Ja ik ga erover nadenken. Dankjewel:)