Te dun?

Hoi

Ik ben een meisje van 14 jaar ben 161cm groot/klein en weeg 38kg. Ben ik te dun? Ik krijg vaak opmeringen van wel maar ik vind dat het echt reuze meevalt.

[size=14pt]

Wat is gezond? Ik bezoek vaak pro ana sites, niet bepaald gezond denk ik :flushed:

nee inderdaad
waarom bezoek je die sites als je weet dat dat niet gezond is

38kg bij jouw lengte is geen gezond gewicht hoor…

Troll?

Troll? wat bedoel je daar nouw weer mee?

@ Levine: valt toch mee.

@ Leau : omdat ik er 1x opzat en ik er nu maar blijf opzitten. Het lukt echt niet om te stoppen.

Als je een topic aan maakt met de vraag of je te dun bent, en zelf aangeeft vaak pro ana sites te bezoeken, dan weet je volgens mij het antwoord zelf wel.

Ach blijkbaar maakt de mening van anderen je toch niet uit. Dus dan moet je vooral doorgaan waar je mee bezig bent.

waarom stel je dan überhaupt de vraag :’)

Oke ik voel me nu een vet varken dat ik met dezelfde lengte 30 kg meer woog. :'D

Maar nee dit is écht ongezond weinig.
het minimale gewicht voor die lengte is geloof ik 52 kg.

En kap gewoon met die pro ana sites.
ALs je er niet van af kunt blijven, trek dan bij je ouders aan de bel.

Het is toch niet omdat ik op pro ana sites zit dat ik heel mager ben. Ik lees ze gewoon graag. Ik wou gewoon weten of ik echt zo dun ben zoals vrienden beweren want bij mezelf zie ik dat niet.

het klinkt idd dun, maar wij zien jou ook niet

Ik sluit dit topic. Als je wilt weten of je te dun bent en of je dan wilt aankomen of niet, dan kun je in andere topics terecht.