te donkere wenkbrauwen? + donkere kringen

Hallo allemaal

Ik heb een probleempje hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Er viel me altijd al iets op bij mij… Ik vind mij zelf er een klein beetje te streng uit zien…
Eerst wist ik niet waar het aan lag, maar nu weet ik het wel. Het komt door mijn wenkbrauwen ( en donkere kringen daar kom ik zo wel op terug) . Ik heb hele erge donkere wenkbrauwen. Ik weet dat veel meiden juist donkere wenkbrauwen willen. Ik vind mijn wenkbrauwen dan ook erg mooi, maar ik zie er daardoor meestal heel streng en moe uit en het staat heel zwaar. Ik vroeg me dus af of er iets is waardoor ik ze wat lichter uit kan laten zien?
kunnen jullie nagaan dat mijn wenkbrauwen meer opvallen dan mijn ogen haha?

Nu mijn donkere kringen, ik heb al sinds toen ik klein was last van donkere kringen en ik mag best overdrijven want ze zijn echt heel erg! het is echt paars en ook zie je een groene ader onder mijn ogen echt vreselijk! Mijn huid is bij mijn ogen ook heel dun. Ik heb trouwens geen ziekte ik ben er gewoon mee geboren zeg maar. Dus mijn vraag is wat is volgens jullie de aller beste concealer voor onder je ogen die heel goed dekt? het liefst ook budgetproof!

alvast bedankt !

misschien kun je ze in een andere vorm epileren

Ik kan mijn wenkbrauwen helaas niet epileren, want mijn wenkbrauwen staan al van zichzelf erg hoog dus als ik ze zou epileren dan zouden ze nog hoger gaan staan…
Bedankt voor de tip, maar het komt niet door de vorm haha :slightly_smiling_face:

Verven of epileren.

Haha ik ben bang om het te verven straks worden ze blond ofso haha!
Ik vind het gewoon vervelend dat ze meer opvallen dan mijn ogen, bijvoorbeeld als ik een hele mooie ooglook maak valt het amper op omdat mijn wenkbrauwen zo donker zijn… ze trekken meteen de aandacht plus een hele zware houding.
Het is niet zo dat ik ze blond wil hebben maar een tintje lichter ofso

haha okee, ik heb geen idee verder, succes!
(wees blij dat je donkere wenkbrauwen hebt dat is echt zooo mooi:)

Haha ik zal eens even kijken. Na de reacties te gelezen hebben zie ik dat je toch niet veel aan donkere wenkbrauwen kan doen,

Zelf heb ik ook hele erge donkere kringen onder me ogen. Ik gebruik de Catrice camouflage cream, en daarover nog een poeder. Het is dan niet zo van, wow het is helemaal weg, maar je ziet het wel veel minder.

misschien andere make-up?
een rozigere blush, maakt al snel liever denk ik
en niet te dikke eyeliner enzo
weet verder ook niet:P

bedankt voor de tip!

Je geeft het in je andere topic al een beetje aan dat je graag opvallende ooglooks maak… Hierdoor trek je ook meer de aandacht naar je ogen waardoor die donkere kringen misschien meer opvallen. Ik zelf gebruik voor m’n wallen de coverstick concealer van essence ik vind deze erg fijn en plakt ook niet het lijkt net alsof die je eigen huidskleur geeft en goed dekt.
Ik zelf vind donkere wenkbrauwen wel mooi! Wees er trots op veel meiden zouden het ook graag willen hebben.

hmm misschien aan de bovenkant epileren? Is echt niet zon gek idee.

Ik weet niet of je hele donkere eyeliner gebruikt, maar dat kan je er ook wel streng uit laten zien, dus misschien kun je daar iets mee?

je wenkbrauwen: Tja ik zou het proberen met een lichte wenkbrauw potlood. Weet niet of het helpt!

Je donkere kringen. Iedereen zegt dat je een lichte consealer moet gebruiken, elke youtube filmpje dat ik heb gezien, zeggen dat iig. Maar je moet juist donkere consealer gebruiken. Ok wacht ff, niet allemaal gelijk reageren!

Ok, bekijk eerst gewoon even het filmpje. Het zijn een hoop stappen, maar wel de moeite waard.

Ook ik heb echt blauwe kringen en de afgelopen paar dagen heb ik het geprobeerd. Ik heb het met foundation geprobeerd en zonder. En het werkt echt beter dan alleen met lichte consealer.
Dus je doet een donkere kleur op je kringen. Doet foundation op, maar sla onder je ogen over. Vervolgens licht je het op, om wat wakkerder eruit te zien, lichte consealer en poeder je het af.
Toen ik het filmpje zag, was ik erg septisch, maar ik heb het geprobeerd en het werkt veel beter. Ik smeer nooit zoveel op mijn gezicht, dus bij mij ziet het er niet uit zoals bij haar, LOL.
Budget, tja Catrice en Essence. Catrice heeft een klein pallette met groen, roze en drie tinten.

Je jukbeenderen highlighten (kan met een sparkle witte oogschaduw!) helpt vaak ook voor een zachtere uitstraling. Ikzelf gebruik een roze blush (ik gebruik er twee; een gebaken van ELF (met glimmertjes) op mijn jukbeenderen en een cheapass van Primark (zonder glimmertjes) op mijn wangen) en vervolgens ga ik met een schone fluffy borstel nog over mijn gehele gezicht, maakt ook alles weer wat zachter.