Te donkere foundation

Hoi!
Ik heb laatst iets te donkere foundation gekocht, en daardoor word ik oranje, hij was best duur dus is er iets wat ik kan doen om m iets lichter te maken? Mengen met iets ofzo?

xxx

welke heb je gekocht

Ik heb hier totaal geen ervaring mee, maar misschien kan je eens proberen te mengen met dagcrème?

Wat Brod zei, mengen met een dagcreme dan wordt ie lichter.

Bourjois 10 hour sleep effect. Ik had m zo op mn hand uitgetest, helemaal mooi. Maar op mn gezicht een ramp!

hmm… geen ervaring mee, maar idd mengen met dagcreme??

vraag of je hem nog kunt ruilen?

mengen met een lichtere kleur foundation.

als hij gebruikt is mag je meestal niet meer ruilen, want ze kunnen hem nu niet meer doorverkopen

Ja ik wil m ook niet ruilen want het is best een mooie foundation! Alleen een beetje te donker. Maar bedankt voor de suggesties!

Mengen met een foundation die lichter is of met dagcreme.

Zoals de meeste zeggen: ‘Dagcrème’, maar daardoor wordt de foundation niet lichter, wel wordt ie minder dekkend waardoor je niet zo oranje lijkt.
Als je die foundation echt wilt houden (en als ie vloeibaar is), kan je ook een goedkopere vloeibare foundation kopen en het daar mee bijvoorbeeld op je hand of een palletje mengen. De foundation ‘setten’ met een lichtere poeder helpt ook.

Oke dankjewel! Als een moderator dit leest mag ie wel gesloten worden hoor, ik heb m’n antwoord!

Als je het mengt met een andere foutndation, kies er dan 1 waar een beetje een grijstint in zit.
Als je er namelijk 1 kiest met weer oranje tinten zal je er echt uitzien als een wortel :stuck_out_tongue: