Te donkere foundation ruilen?

Hee, ik heb een te donkere foundation gekocht. Alleen vroeg ik me af of ik hem dan nog wel kon gebruiken? Ik bedoel, ik heb er een drupje uit gebruikt. Ik heb het bonnetje ook nog… alleen ik zat te denken als ik hem in de zomer gebruik want dan word ik ook weer wat bruiner…

Ik denk dat je hem beter terug kunt brengen, in de zomer draag je toch (bijna) geen make-up, en als je hem omruilt weet je zeker dat je de goede kleur hebt.

Mmm, zou je hem wel kunnen ruilen dan? :s

Ik zou het gewoon proberen :slightly_smiling_face:

Nee dat mag niet geloof ik, want het kan nu niet meer verkocht worden. Je kan hem beter mengen met dagcreme, dan word die ook lichter.

Word die daarvan lichter? Weet iemand waardoor je hem ook lichter kan maken?

Denk niet dat het mag…

Jaa, dagcréme werkt heel goed (:

ik zou hem gewoon terug brenge hoor denk niet dat ze dat zien;)

Met dagcreme wordt het alleen transparanter. Misschien heb je ergens nog een lichte foundation die je ermee kunt mengen?

Ik zou hem iig proberen terug te brengen als hij duur was, anders kan je hem mengen met een lichtere foundation, dan kan je hem nog gebruiken

Je kunt hem niet terugbrengen, omdat het al gebruikt is. Maar je kunt het altijd proberen.

Bovendien werkt mengen met dagcremé niet. Je maakt de foundation niet lichter, gewoon transparanter. Het heeft dan niet meer het verhullende effect voor onzuiverheden.

Ik zou gewoon proberen om hem terug te brengen. Je weet het nooit!

koop een lichtere foundation en meng dat dan samen :slightly_smiling_face:

Ik denk eerlijk gezegt dat je hem niet kunt ruilen, want als ie opengemaakt is weet je nooit wat er verder mee is gebeurt dus kunnen ze hem niet opnieuw verkopen. Maar je kunt het altijd proberen : )

Als je hem in de zomer toch ook waarschijnlijk kan gebruiken zou ik de moeite er niet voor doen, mooi dan gebruiken. En voor nu misschien voor contouren.

Maar zodra er lucht bij een foundation is gekomen (en andere make-upproducten) begint het te bederven, vandaar dat je geopende make-up niet mag ruilen.

http://www.misslipgloss.nl/tip-witte-foundation/

Misschien is dit iets??

Geen reclame hea, ik zou alleen niet weten hoe ik anders moet uitleggen… xD

komt die toevallig van Hema? want foundation van Hema heb ik ook te donker gekocht, en als je die heel goed openwrijft wordt hy meteen lichter (en van zodrja je ermee in buitnlucht loopt wordt het ook al veel lichter zodat hij eigenlijk perfect is :wink:

Ja! Hij komt van de Hema, ik stond voor het schap en 002 was uitverkocht. En ik dacht; 003 kan vast geen kwaad…