te donkere foundation hoe mooi aanbrengen?

Hay,

Ik heb te donkere foundation gekocht, 1 tint te donker.
Maar hoe kan ik dit mooi aanbrengen ik heb vaak op me kaaklijn (dat stuk wat over gaat in m’n nek, dat bot daar) dat het witter is… maar ik kan daar niet goed foundation aanbrengen.

hoe kan ik deze foundation die 1 tint lichter is toch mooi aanbrengen? oja tis actrice photofinish in sand beige.

Niet aanbrengen.
Koop gewoon een foundation die dezelfde kleur heeft als je eigen huidskleur. Dat staat het mooist.

Niet. Je blijft gewoon zien dat de foundation te donker voor jouw huid is, koop dus eentje in je eigen tint.

kan niet! ;dp en anders beetje mixen met een andere (te livhte foundation) of met dagcreme. te donkere foundations slaan oranje uit! niet doen dus.
of wacht tot je wat bruiner bent door de zon. dan wordt dat je vaste zomerfoundation

Wachten tot het zomer is. Dan is je huid wat bijgekleurd van de zon dus misschien is het dan wel de juiste kleur voor je.

Mengen met dagcreme? En anders wachten tot je wat bruiner bent ik de zomer.

nou ik heb geen geld… en 7 euro is duur voor mij want k heb geen werk dus ik loop er dan maar als barbie bij, ben niet voor niks stoeipoes :slightly_smiling_face:

oja zomerfoundation is onzin vorig jaar heb k t hele jaar 1 kleur gebruikt maar dankje

Gewoon mengen met dag crème

En geloof mij het is gewoon dom als je te donkere foundation gaat aan brengen. Het ziet er niet uit!!

Ik kan iemand met zo’n naam niet echt serieus nemen, eigenlijk:’) Maar ik zou hem gewoon niet gebruiken, te donkere foundation geeft vrijwel altijd een lelijk effect. Wanneer je hem dan toch gaat op doen, goed vervagen naar je hals toe.

^Mengen met dagcreme wordt ie niet lichter van, alleen minder dekkend.

niet gebruiken
of gebruik het als soort blush :’)

Ofwel mengen met dagcrème, ofwel gewoon niet aanbrengen. Dat ziet er gewoon niet uit!

Nou ja, je zegt dat je niet voor niets een ‘stoeipoes/barbie’ bent, dus lekker aanbrengen zodat je een flinke rand hebt.

En anders, mengen met dagcreme.

Ik zou gewoon een nieuwe foundation kopen. En dan die bewaren voor de zomer als je wat bruiner bent.

c’’’’’’’’’’’’’’’:

Als je er als barbie bijloopt is een te donkere foundation juist toepasselijk, dus no worries.

je kan het als bronzer gebruiken en een beetje op je jukbeenderen doen, maar verder raad ik je aan om een goede foundation te kopen.