Hoii iedereen.
Gisteren ben ik naar de kapper geweest om m’n haar wat donkerder te maken. Ik had namelijk middenbruin haar maar ben donkerblond van mezelf dus ik kreeg op een gegeven moment blonde plukjes/babyhaartjes. Enfin, ik vond dat mijn haarkleur heel erg was vervaagd. (met nieuwjaar had ik het donkerbruin geverfd maar het was zwart geworden. na een maand of 2 was het mooi bruin, precies de kleur die ik wou.)
Maar begin april was het zo vervaagd, het was niet meer donkerbruin maar veel lichter. Ik besloot het bij de kapper één tintje donkerder te maken maar niet met verf, met kleurspoeling. (Ik wilde niet vastzitten aan zwarte haren.) Dus ik helemaal op m’n gemak bij de kapper toen ze het eruit wastten en het resultaat lieten zien.
Het was pikzwart geworden. Na een grote ruzie ben ik boos weggegaan, zelfs toen ze mij een kortingsbon aanboden voor de volgende keer. Ik zei “welke volgende keer?”
Nou heb dus weer hetzelfde probleem. Hoe kom ik van deze spoeling af? En ik heb gisteren én vandaag al Head&Shoulders in m’n haar gesmeerd en een uur in laten trekken. Het mocht niet baten