te dikke kont

misschien zijn hier al teveel topics over… maar ik heb de zoekfunctie gebruikt enzo… maar kon het niet echt vinden.

maar mijn probleem…
ik heb een te dikke kont en veel te brede bovenbenen. ik kan niet in een kort rokje of zo lopen (zou ik met dit weer ook niet willen… maar in de zomer wel)
ook ga ik in de zomer 2 maanden naar kreta, en dan wil ik die dikke kont en te brede bovenbenen kwijt zijn.
ik eet al gezonder, sport niet veel (geen geld voor de sportschool en hardlopen met dit weer buiten lijkt me ook niet geweldig)
hebben jullie nog tips of zo voor mij??
xx

heb ik dus ook!
vooral mn bovenebenen en mijn buik… magoed als het zonnig is kun je wel hardlopen denk ik? Gewoon sweater aan ofzo zorgen dat je warm blijft… (A)

heb ik ook en voor de zomer wil ik ervan af zijn :frowning_face:
iemand tips?

Hi !
heb hetzelfde probleem…
maar bij mij komt het door te veel sporten… !! alleen maar spieren… en ook door mijn bouw… ik kan het dus niet kwijtraken… echt zo stom !!
ook skinny jeans enzo staan bij mij niet… SOrry dat ik je niet kan helpen… maar ik weet wel dat als je vader of moeder het hebben… het aan je bouw licht en je er dus weinig aan kunt doen… maarjaa…somt lukt het wel ! je kan ook gewoon wat meer lopen enzo… bv. de telefoon pakken ofsoo… Scheelt niet veel… maar je beweegt wel… en ook een beetje springen en rennen enzoo… :grinning_face_with_smiling_eyes:
X.

ja als het zonnig wordt ga ik zeker hardlopen of iets :slightly_smiling_face:

Beter een te dikke dan van die platte :meisje:

jongens houden er van…
ik heb ook een dikke negerinnen kont… maar ze vinden dat leuk… dus maak me er tegenwoordig niet druk meer om

ik heb geen nergerinnen kont :stuck_out_tongue_winking_eye: haha maar ik vind het nog lelijk -,- te breed ofzo en me heupen en bovenbenen ook ik wil er echt vanaf:)

haha ja sorry ik overdrijf ook :stuck_out_tongue:
mijnes is gewoon rond en ook wel breed…

maja aan breed kan je vrij weinig doen lijkt mij?

Ik heb het ook en heb ook brede heupen
zit nu 3x in de week te fitnesse
3x in de week hockey
1x in de week ballet

dus ben wel druk bezig…

nouja… voor die platte heb je teminste een onderbroek met vulling xD mwhaha…
mja…
iemand nog tips of zo??

Achhh je gaat toch niet met die fake dinge lope :pensive: dus wees blij met je vrouwelijke rondingen, dat hoort bij ons !

http://www.margriet.nl/me…/streepjeslank_popup.html

miscchien dat je hier wat mee kunt

xx!

das waar xD
draag je de ene dag een onderbroek met vulling… heb je de volgende dag opeens geen kont meer xD beetje stom :stuck_out_tongue:

en met dat streep je slank ben ik nu ook mee bezig (vergeet het soms alleen -.-)

iemand tips ofzo??

accepteer het, ik heb ook een té dikke kont (en bovenbenen) in vergeleiking met de rest van mijn lichaam. Ik kan er zelf soms wel om lachen, met mijn ‘spring maar achterop kont’.
Wees er trots op!

ja maar in een bikini of rokje ziet het er niet uit… (vind ik dan) en ik wil juist wél in een rokje enzo kunnen lopen in de zomer zonder een té dikke kont enzo :frowning_face:

toch maar gaan hardlopen, ik vind het persoonlijk met dit weer wel lekker, je ademt lekker door en je krijgt het niet zo stikheet. Als je eenmaal een tijdje aan het hardlopen bent zal het echt veel schelen. Moet je het wel regelmatig doen natuurlijk. Je kunt ook die ene podcast downloaden, met dat belgische vrouwtje

Het is maar wat je dik vind.
Toch maar hardlopen dan?

als je het echt zo erg vind moet j er wat voor over ehbben van mijn part ren je in een regenpak :grinning: