Te dik ?

Hoi, ik vind mezelf echt heel dik. Ik ga niet graag meer zwemmen omdat ik bang ben om mijn buik en billen enzo te tonen. Ik heb vetrolletjes als ik zit, en dan niet zo’n kleintjes. Als ik een topje aandoe zie je mijn buik ook wat naar voor steken… Ik ben 1m56 en weeg 50 kg.
Het is al gebeurd dat ik gewoon voor de spiegel in tranen uitbarstte omdat ik het zo erg vond…

Als ik mijn bmi bekeek was het ook al hoog vond ik… Is mijn gewicht ongezond ofzo ?

Je hebt een normaal gewicht:O
voor een meisje van 1,56 lang
en ik weet niet of je nog groeit? maar ik heb het wel meegemaakt, ik was ook best wel mollig en toen begon ik heel hard te groeien en toen ben ik stuk slanker geworden :slightly_smiling_face:
en als je echt vinddat je te dik vind doe buikspieroefeningen oke ik weet dat het niet leuk is, maar het helpt wel :wink:

Meid je bent 13 en nog vol in de groei en je BMI geeft aan dat je een gezond gewicht heb. Naarmate je ouder word, word je ook weer langer dus het komt allemaal wel goed.

Echt krijg de tering, ik wordt niet goed van al die achterlijke wijven hier.

Ga aan cardio doen, combineer het met buikspieroefeningen.
En ik weet niet of je echt wilt afvallen, maar val dan bijvoorbeeld af naar 45 als dat kan met je leeftijd in verband met je BMI, dan is het vast een stuk beter.
Of 2 kg kan al wonderen doen.

x’]

@sabrepulse Je hoeft nou ook al weer niet zo agressief te reageren hoor. Ze geeft toch zelf aan dat ze er heel onzeker over is, en daarbij kan zoiets ook in je hoofd zitten.

WEET JE HOEVEEL TOPICS HIEROVER WORDEN GEMAAKT DE LAATSTE TIJD.
Denk je dat je overgewicht hebt? Bereken dan even je BMI en dan zie je het zelf wel.
Maak je toch niet dik. :confused:

je BMI hoog?

Je BMI is gezond hoor…

Oké dat is niet nodig eh. :bored:

Ik denk dat bijna iedereen wel vetrolletjes hebben als ze zitten.
Dat heb ik ook, als ik sta heb ik gewoon een platte buik maar als je zit dan krijg je dat gewoon. Jezus meid, je hebt gewoon een gezond gewicht!
Maak je geen zorgen, ik denk niet dat iedereen heel erg oplettend naar je gaat kijken in het zwembad. (:

Als je zit en je heb een enorme strakke buik…

Volgens mij kan dat nooit goed zijn.

Wij, mensen hebben vet nodig.

Je kunt toch zelf wel zien of je bmi te hoog is of niet? Je bent niet te zwaar, en als je jezelf zo vreselijk dik vindt → doe er iets aan. Dus ga sporten en gezond eten of doe iets aan je onzekerheid.

<3

Maar al mijn vriendinnen zijn echt mager enzo en alleen al van naar hun te kijken word ik onzeker. En een paar jongens zitten ook steeds bezig dat ik dik ben en als ik dat dan te horen krijg…

vaak zeggen jongens dingen puur om je pijn te doen. vaak klopt daar dus geen reet van :slightly_smiling_face:

Jongens van 13 zijn kinderachtig, dus die moet je negeren en de meeste meisjes van 13 hebben nog een kinderfiguurtje. Jij hebt waarschijnlijk al wat meer vormen dan zij. En nogmaals, als je onzeker bent over jezelf moet je er iets aan doen. Want wij kunnen je niet helpen…

Wees niet zo onzeker! Wat is er nou mis met wat meer vlees? Ik vind een gezonde meid veel mooier dan zo’n plank figuur met helemaal geen vet.