te dik?

ik vind mezelf te dik.
iedereen zegt dat k niet moet zeuren bla bla bla. maar ik vind het nou eenmaal. ik vind mijn buik te dik en ik vind dat ik veel te zwaar ben (52 kilo) en niks helpt. en niks eten lukt niet, dan gaat mn maag gek doen, niet handig dus. ik weet niet meer wat ik moet doen.

52 kilo. HAHAHA zwaar? Pff.

Hoe lang ben je?

Goh, waarom zou je maag gek doen als je niks eet? Dat is zoooo ráár!

pff…

1.70

eh leuk dat jullie even lullig doen. maar ik voel me hier écht heel erg klote over.

hoe lang ben je idd ? en hoe oud.

Je bent helemaal niet te dik!

ik ben dus 1.70 en 14 jaar.

Je hebt gezond gewicht

1.70, 52 kg, dik? Je hebt een BMI van 18 en als je af gaat vallen zit je zo bij de kant van ondergewicht. Je hebt een goed gewicht nu hoor!

1.70 en 52 kilo is precies perfect?

ja maar ik zie het niet van gezond gewicht. ik ben liever ongezond. want mijn buik vind ik gewoon echt veel te dik en te breed

Je BMI is 18. Helemaal gezond dus! Als je nog 2 a 4 kilo zou afvallen zou je ondergewicht hebben.

Iedereen heeft een buikje. En je zit in de pubertijd, een tijd van onzekerheid.

Geen zorgen erover maken, en geniet liever van je leven verplaats van een getal wat geen moer uitmaakt, zolang je maar gezond bent.

1.70 en 52 kilo is absoluut niet te zwaar! Ga alsjeblieft niet niets eten want je bent in de groei en dat is echt, echt niet goed voor je.

Ten eerste je hebt een BMI van 18, dus geen reden om jezelf dik te vinden. Het kan best dat dat naar jou mening zo is, maar dat is dus niet waar. Het is niet nodig om af te vallen en al helemaal niet op je 14e,
je lichaam is in de groei, en op de manier van niet eten mis je ook veel voedingsstoffen. Heel gek is het niet dat je maag gek doet als je niks eet. Het is toch ondertussen wel bekend dat dat geen manier van afvallen is.

Wil je echt afvallen, moet je gewoon 3 maaltijden eten,
en 3 tussendoortjes. Deze tussendoortjes moet je gezond houden. Verder zitten er veel calorieën in broodbeleg. Kijk anders eens in een afvaltopic.

Maar nog steeds je BMI is 18…

Aah flikker op joh. Je bent toch niet achterlijk? Honger jezelf maar uit dan als je liever ongezond bent en allemaal fysieke kwaaltjes van het ondergewicht ondervindt.

Oké, dat is misschien een beetje grof. Maar ik vind het echt een domme opmerking. Wees blij met wie je bent en je bent hartstikke dun.

Weet je het zeker? Ga dan maar eens langs bij een anorexia kliniek of een ziekenhuis…

Aah flikker op joh. Je bent toch niet achterlijk? Honger jezelf maar uit dan als je liever ongezond bent en allemaal fysieke kwaaltjes van het ondergewicht ondervindt.

niemand snapt het , maar ik voel het/

@YourAreInMyHead,

Inderdaad grof, maar ben er wel compleet mee eens.

Je buik hoeft geen gat te zijn hoor. Je bent toch niet gek? Volgens mij is dit meer iets in je hoofd hoor.