Te dik?

hOii .
Ik ben 1.66 lang en weeg 52 kg.
Ben ik dik of niet?
Want het is heel verwarrend; van de ene hoor ik ; jij bent slank en van de andere juist niet …
Het is geen ‘‘onzin topic’’ want voor mij is dat wel belangerijk aangezien ik ‘‘model’’ wil worden of iets in die richting.
Hopelijk kunnen mensen me helpen.

xxx. :slightly_smiling_face:

Aan gewicht kun je niet echt aflezen of je de goede maten hebt om model te worden, dus je kunt beter je heupmaat/taille/borstmaat vermelden (: (kan trouwens ook in het modellentopic)

'k kan dat altijd zien aan een foto (à)

Je bent te kort om model te worden maar aan je gewicht te zien ben je helemaal niet dik.

Ik word een beetje ziek van mensen die zichzelf te dik vinden, eerlijk gezegt.
je bent mooi zoals je bent!
en daarnaast, modellen bureau’s zat die genoegen nemen met een maatje meer.

mijn echte groei is nu ook nog bezig 2 jaar geleden zeiden ze bij de GGD dat ik zo’n 1.75 word en dat vind ik wel een mooie lengte .

Ik zou ook zoiets worden, maar ben nu al 4 jaar lang 1.60, dus zal hooguit nog 0.5 of 1 cm groeien (ben nu 17, en ze zeggen dat je toch doorgroeit tot je 21e, al zijn het maar millimeters).

waarom zeik je over zo’n lengte en gewicht?
Nee, je bent niet dik. Je bent mager.
En als je ook nog eens zo lang wordt, en je je gewicht houd, zul je een perfect model worden. te dun en lang.

Jaa , dat wel maar ik ben ook pas 14, kan altijd 10-er model worden :slightly_smiling_face:

http://94.100.114.91/965200001-965250000/965202001-965202100/965202073_5_3O1A.jpeg

That’s me .

Je bent niet dik.

Dat is niet dik.

Ik zou maar niet ‘10-ermodel’ in je sollicitatiebrief zetten :grinning_face_with_smiling_eyes:

Je bent een mooi meisje, en als je het echt wil dan kun je vast nog wel even wachten tot je wat ouder en langer bent. Stel dat je niet lang genoeg wordt, dan begin je enthousiast aan je modellencarrière, en voordat je 18 bent kun je alweer vertrekken, omdat je niet in de reguliere sectie valt. Dat zou echt zonde zijn en een hoop negatieve gevolgen hebben voor je zelfvertrouwen.

Voor je lengte moet je ook kijken naar je eerste menstruatie, wanneer die was. Als je namelijk logisch nadenkt, moet je niet al te lang daarna ‘in staat zijn’ om kinderen te krijgen. Het zou vreemd zijn als je dan nog echt flink in de groei bent. Bij de GGD is mij verteld dat zo’n 3 tot 3,5 jaar na je eerste menstruatie, je geen tot weinig lichaamsgroei meer zult hebben. Dat klopt bij mij wel, want ik was 11, en ik ben nu nog op dezelfde lengte als toen ik 14 was :stuck_out_tongue:

Niet dik

Ik had me vorige week ingeschreven & vandaag voor half 8 zou ik de uitslag krijgen .
Ze zeiden jaa waarschijnlijk hebben we het 7uur al opgestuurd.
Ik laat het jullie weten. =)

Nee je bent niet dik, en hier zijn topics voor. Gebruik voortaan de zoekfunctie even voor je topics opent.