Te dik?

denk je dat jongens t erg vinden om een vriendinnetje te hebben die stevig is zegmaar? of uberhaupt verliefd kunnen worden op zo’n meisje? Daardoor ben ik ook erg onzeker. ik denk altijd; hij vindt me toch nietleuk, veel te dik.

Het gaat om 't innerlijk.

Het gaat idd om het innerlijk, bovendien zijn er zat jongens die op ‘wat meer’ vallen.

Ik denk dat, dat best meevalt. En als een jongen dat denkt is hij gewoon een ongeloofelijke aso.
Dat was een simpel antwoord.

Op ieder potje past een dekseltje.

Ja, hangt ook af van de jongens waarop je valt. Er zijn genoeg oppervlakkige jongens, maar er zijn ook genoeg jongens die de moeite waard zijn die het niet vinden uitmaken.

Ze zeggen wel allemaal het gaat om het innerlijk, WAT EEN BULLSHIT. Natuurlijk moet je er ook goed uitziet, met elke maat kun je er goed uitziet. Als je een veel te kleine broek draagt waar de spekrollen overheen hangen dan denk ik dat jongens dat niet aantrekkelijk vinden maar als je kleren hebt die passen, zullen deze jou ook slanker laten uitziet. Wees niet bang dat jongens je te dik zullen vinden, voel je goed erbij hoe je uitziet en straal zelfvertrouwen uit.

Maar het oog wil ook wat :stuck_out_tongue:

@ TS, Stevig is niet erg de meeste jongens/mannen vallen juist op iets steverige meisjes/vrouwen :wink: Je hoeft echt geen scharminkel te zijn om een vriendje te krijgen hoor :slightly_smiling_face:

Ik hoor heel vaak jongens zeggen dat ze liever wat steviger hebben dan héél dun. Verschilt ook per persoon natuurlijk, maar dat is wat ik altijd hoor.
En oprecht sorry als ik hier mensen mee beledig.

het is inderdaad zo, dat het echt heel veel verschilt.
Mijn neef is ook vrij dun, en die heeft ook een vriendin gehad die niet mega slank is maar gewoon stevig.
zat jongens die zulke meisjes juist helemaal geweldig vinden ! don’t worry
zoals iemand al zei hier: op ieder potje past een dekseltje!

ik ben zelf stevig gebouwd, denk aan nog geen 1.70 meter, 70 kilo.
als mijn vriend daar problemen mee zou hebben, was het allang uitgeweest. Haha ja serieus, want ik vind het best wel erg als jongens afkeurend naar meisjes toe zijn, alleen omdat ze wat dikkig zijn… echt onzin, zo’n vriend zou ik niet eens willen hebben

trouwens, ik weet eigenlijk niet wat jullie verstaan onder
“niet mega slank, maar gewoon stevig”

mijn vriendje zegt altijd ik heb liever dat er wat aan zit dan dat het een en al bot is!

ik ben een paar centimeter lang & een paar kilo meer.

iig, dankje iedereen. (:
klinkt stom. maar soms heb ik gewoon een vertrouwingsboost nodig. xxxx

Ik ben heel dun, en ook genoeg jongens die me leuk vinden, of, die verliefd op me kunnen worden ;p.
Denk dat het hetzelfde is met wat voller zijn.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Je beledigt me! :cry: nee grapje, ligt aan de jongens zelf hé (;

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA xd.
3 cm lang?

gewoon geen model figuur slank zeg maar, maar gewoon normaal gevuld zeg maar , je hebt nogal een verschil in figuren zou neit weten hoe ik het moet uitleggen in woorden

wahahah. dat zou lullig zijn ja, 3 cm lang, 70 kilo! ik denk dat je dan nogal moddervet bent! sorry ik beledig je :frowning_face: