Te dik?

Ik vind mezelf soms te dik… Ik weet dat ik het niet ben, maar ik kan mezelf er maar niet van overtuigen. Ik ben niet aan het afvallen ofzo, maar ga wel vaak hardlopen en doe buikspieroefeningen. Als ik niet rechtop ga zitten, heb ik 's avonds een streep op mijn buik! Vooral daardoor ga ik denken dat ik te dik ben. Heeft iemand tips zodat ik me geen zorgen meer hoef te maken? xx

Ik heb die strepen altijd. :’) Betekend echt niet meteen dat je dik bent.

Ik herken me erin, maar officieel gezien zijn we niet dik!

Ik heb ook zn streep op me buik , loopt door je navel heen en is rood??

^ Dat heb ik ook! Ik snap je helemaal, daardoor ga ik ook steeds denken ‘‘zie je wel, je bent dik’’…

Klets niet, je bent niet te dik wanneer je een streep over je buik ziet. Zelfs mijn vriend had dat. Ik kon z’n ribben tellen & er mochten wel wat meer kilo’tjes aan. Dat heb je nou eenmaal, dunne maar ook dikkere mensen.
Je bent te dik wanneer je BMI te hoog is. Ik heb wel wat vet rond m’n botten, maar mijn BMI is goed.

Als ik jou was zou ik, zoals je al doet, gewoon genoeg sporten enzo. Misschien kan je naar een doel toewerken, niet qua afvallen maar dat je je iig beter of jezelf voelt. Bijvoorbeeld een afgetrainde buik. Niet op een lelijke manier, maar op een strakke, modellenmanier. Haha. Dat kan je zelf met oefeningen prima bereiken!

Het is niet zo gezond om met een goed gewicht te gaan afvallen.