Te Dik?

Heej,
ik heb een probleempje,
als ik in de spiegel kijk, dan denk ik, gatverdamme, wat ben jij dik, afvallen met die handel!, maar ik wil niet men vinger in men keel stoppen ofzow, maar op een gezonde manier afvallen, maar vaak denk ik erover om tog men vinger in men keel te doen, of laxeerpillen te kopen, wat moet ik doen?? HELP!

NIET JE VINGER IN JE KEEL STEKEN OFZOIETS!
DAT IS ECHT HEEL SLECHT,

je kan op internet zoeken naar gezonde afval manieren.
zoals alleen maar gezond eten,
zoals geen chips,
maar pak dan een wortel,
en probeer genoeg te ontbijten & lunchen & avond eten, zodat je geen tussendoortjes hoeft te eten!
en gewoon sporten, maar niet ineens te veel, je moet het opbouwen

oke je bent op het punt dat je al wilt afvallen in plaats van tevreden te zijn met jezelf… opzich niet erg.
Probeer goed te ontbijten daardoor komt je vebranding op gang en verbrand je al callorien voor je het door hebt, oh en je kan beter grotere porties nemen in 1x zoals iets meer ontbijt iets meer lunch iets meer avond eten dan normaal als dat je elke x iets tussendoor eet. Als je dan iets tussendoor eet kan je fruit eten, of eventueel een breaker ofzo in ieder geval niet iets ongezonds. En dan kan je je 1 à 2 x verwennen die week met een lekker koekje of iets dergelijks… maar net hoe de resultaten zijn. Als het minder gaat deze extraatjes als eerste laten staan.
liefs

Ik ga binnenkort 1x naar de sportschool met m’n vader (2uur lang) En als m’n moeder is bevallen(ze moet rond moederdag bavallen), ga ik ook 1x in de week met haar sporten. Als de danszalen klaar zijn, ga ik op hip-hop, probleem is, dit durrt me veeeeel te lang! Het duurt me veel te lang voordat ik kan sporten en dusook afvallen! Probleem is ook, ik snoep te veel, als iemand vraagt of ik wat lekkers wil, zeg ik altijd ja lekker. Dus ik kan wel proberen van het snoep af te blijven maar dan duurt het nog veel te lang! GRR!!!

Probeer te leren nee zeggen. Hoe vervelend het ook klinkt.
En wat sporten betreft: trek die joggingbroek aan, zet je mp3 op en ga een paar kilometer hardlopen. Dat is ook sport en beweging.

Vooral niet doen. Je vinger in je keel, Laxeerpillen kopen en niks meer gaan eten. Dat is hartstikke slecht voor je lichaam. Met overgeven gaat je slokdarm kapot. Met laxeerpillen je darmen. En met niks meer eten gaat alles in je lichaam kapot omdat het zijn voedingstoffen niet meer krijgt.

Wat je wel kan doen is een schriftje pakken en iedere dag opschrijven wat je eet. Als je dat opschrijft dan hou je bij wat je eet en ben je veel meer oplettend hoeveel je eet! Eet vooral gezond. Eet 3x per dag mininaal. Ochtend, middag en avond! Dit heeft je lichaam gewoon nodig. Krijg je toch zin in iets te eten? Neem zoiets als een appel of sultana’s, maar dan hier ook niet te veel van. 2x per dag een tussendoortje kan geen kwaad. Bijvoorbeeld tussen het ochtend en middag eten en tussen het middag en avond eten! Eet na het avond eten liever niks meer. Je stoelgang is dan wat trager. Als je toch wat wil, neem iets gezonds. Drink vooral water. Wil je iets met smaak? Neem ranja of vruchtensap, maar laat dingen zoals cola staan.

Beweeg! Fiets iedere dag een half uurtje op zn minst. Als je naar met naar school fietsen dat half uurtje al haalt dan heb je in ieder geval je lichaamsbeweging zodat je lichaam niet lui word. En een keer per week een uurtje intensief sporten zoals in de sportschool is nooit een overbodige luxe natuurlijk! Het houd ook je lichaam fit!

Vergeet niet, je moet niet je streng zijn voor jezelf. Je mag heus wel eens wat lekkers hoor! Geniet van het leven. En als je op een verjaardag bent kun je gerust een stuk taart nemen. Een keer kan geen kwaad, maar je moet leren niet te veel te willen snoepen. Je kan bijvoorbeeld ook eens per week een zak chips pakken en die samen met je vrienden/familie op de bank eten.

Verder heb je alleen nog je wilskracht nodig!
Maar uit onderzoeken blijkt dat als je dit 4 dagen volhoud dat je lichaam een soort ritme heeft gevonden waardoor het niet zo nodig meer moet eten.

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen :slightly_smiling_face:.

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik alleen ontbijt,
middageten en avondeten.
Oftewel, geen tussendoortjes,
alle koekjes enzo sla ik af, hoe moeilijk dat ook is…
Hiermee ben ik gister dus begonnen.
Best moeilijk, al dat lekkers afslaan XD.
Ik heb een ijsje afgeslagen en een stroopwafel en nog wel wat.
En inplaats van cola, heb ik appelsap genomen,
elke keer als we in de dierentuin wat gingen drinken!

Ben je trouwens te zwaar als je 50 kilo weegt en ong. 1 meter 58 bent??

http://games.voedingscent…mass_index/body_mass.html

Je gewicht is prima. Je zit op gezond gewicht.

Je maakt jezelf gek hiermee en het enige wat je hoeft de doen is meer sporten als je beter in je lijf wilt zitten. Afvallen is ongezond als je in de groei zit en als je het toch wilt, ga dan met je ouders praten en/of naar een dieetiste. Je hoeft niet eens af te vallen, terwijl er hier heel wat meisjes zijn die echt te zwaar zijn…

Wat wil je daarmee zeggen,
vind je jezelf dik??

ben het eens met Eevha.

steek nooit je vingers in je keel na een tijdje zijn heel je tanden geel…

gebruik zeker geen laxeermiddelen die helpen je niet bij het afvallen maar alleen om vocht te verliezen zo lijkt het of je kilo’s afvalt maar in werkelijkheid is het alleen je vocht zou je dan stoppen met laxeermiddelen en je drinkt weer ben je weer op je oude gewicht… bovendien gaat heel je maag er van kapot omdat je laxeermiddel maar 3 dagen mag gebruiken

DOE DIT DUS NIETT!!!

Hee!

Laxeerpillen en vinger in de keel werken niet, je maakt je lichaam kapot! Bij mogen er ook wel wat kilootjes af, al zeg ik het zelf… Wat ik probeer is:

• Alleen water drinken (Is niet zoo moeilijk voor mij, ik drink het meestal al)
  • Niet teveel avondeten, hierna verbrand je niet zo veel meer.
  • Extra keer trampoline springen (weet niet of jij die hebt)
  • Joggen. Je lichaam maakt er een stofje van aan, waardoor je een ‘goed’ gevoel krijgt
  • Op tijd naar bed. Je kunt in die tijd niks meer eten, en tijdens het slapen verbrand je ook nog calorien!
    - Probeer jezelf bezig te houden. Dat merk ik bij mezelf ook heel erg, als ik achter de computer een beetje aan het niksen ben, dan krijg ik een veel grotere drang om te eten…
  • Honger jezelf niet uit, dit houd je niet lang vol, en hierna kom je alleen maar extra veel aan.

Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar gaa niet op je kamer te kijken hoe lelijk jezelf wel niet vind, maar ga wat leuks doen!

Als je erover wilt praten ofzoo, stuur maar een mailtje!

:couplekiss_man_woman:

Nee, maar half girlscene zit in de ban met afvallen. Terwijl een groot deel daarvan gewoon op gezond gewicht zit en niet hoeft af te vallen. Deze meiden maken zichzelf net zoals jij helemaal gek en zien zichzelf anders dan anderen.

Ik verdedig ook dit topic hiermee.
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/afvallen-dikkere-meisjes-114699.0.html

hoe oud ben je eigenlijk?

Ze is 12.

wow op je 12e bezig zijn met afvallen? =/

daarom ben ik het dus meer dan 100% met Eevha eens;)

Nou hier heb ik iets:

Wil je voor altijd 1.58 blijven? Nee? Ga dan niet lijnen oid, maar ga gewoon lekker ’ genieten’ van je kind-zijn.

http://games.voedingscent…mass_index/body_mass.html
heb op die site gekeken.
echt bedankt, ik moet me niet aanstellen.
ga ik proberen(me niet aanstellen)
weet niet of het lukt hoor…
ptoberen kan geen kwaad

http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/114699/13