Te dik voor korte broek

Hee,
Stel er loopt een meid over straat met een korte broek (short) aan en gewoon een T-shirtje. Wanneer denken jullie dan van: :confused: hmm… dat staat haar toch niet zo geweldig… :confused:
Want nu is het weer lekker weer aan het worden, dus wou ik met een korte broek en zwarte panty er onder naar school komen, maar aangezien ik mollig ben weet ik niet zeker of dat er wel goed uit zou zien. En met al die huppelkutjes moet ik natuurlijk ook een beetje rekening houden dat ik niet totaal voor schut loop xD.

Dus wanneer vinden jullie wel of juist totaal geen korte broek?

Ik vind een korte broek met panty er onder helemaal niks.

Maar te dik voor een korte broek bestaat niet. Je bent toch ook niet te dik om überhaupt een broek te dragen? Doe wat je zelf leuk vind en trek je niks van anderen aan (: (I know, moeilijker gezegd dan gedaan).

^Ik hou niet zo van shorts in panty, maar ik zou nog ff wachten tot mei, dan kan je het wel aan. En je moet niet bang zijn maar gewoon aantrekken. lekker boeiend wat die wijven ervan denken.

Meid, draag waar je je goed in voelt.
Persoonlijk vind ik dat dat heel weinig met lang of kort te maken heeft.
Wat ik wel altijd belangrijk vindt, maar dat geldt voor iedereen ongeacht gewicht, is dat je een goede maat draagt. En met goed ondergoed eronder. Dan staat het gewoon mooi en netjes. =)

Hangt er van af wat voor een model broek het is, als hij nou heel strak valt: NEE, als hij haar écht goed past vind ik het goed :slightly_smiling_face:

Heb je een foto?

ik ga ook lekker in een rokje morgen hoor :slightly_smiling_face:

gewoon lekker doen! heb je een foto?
ik denk niet dat je daar snel te dik voor bent, zeker niet als het geen heel strak ‘‘sexy’’ broekje is

Wanneer je er als een sumo-worstelaar uitziet. Nee echt, ik vind dat een kort broekje echt heel lang ‘kan’. (:

ik vind een panty onder een korte broek sowieso niet mooi, kan je beter een rokje aan doen! maar niemand is te dik voor een korte broek :slightly_smiling_face: gewoon aandoen als je je er goed in voelt, want als jij je er niet goed in voelt zie je dat meteen. dus straal zelfvertrouwen uit!

ik vind dat wel leuk staan
maar dan eigenlijk alleen bij mensen met dunne benen
sorry…
(heb zelf ook geen dunne benen dus ik durf het ook niet te dragen)

Dat vind ik niet zo snel hoor, maar ik weet dat er vaak mensen zijn die er toch wat van moeten zeggen.
Ik heb ondergewicht en mijn benen zijn een beetje uit verhouding (daar zit mijn enige vet xD), en ik hoor het bijna altijd als ik een legging aan heb.

DUS, mensen hebben altijd wel commentaar. Gewoon niks van aantrekken, staat je vast goed!

Sowieso hou ik niet van panty’s met korte broekjes, maar idd, foto? Misschien valt het mee, en het kan ook anders, als het van die stokjes zijn is er ook commentaar op.

Ik ben ook een beetje mollig, maar ik draag in de zomer gewoon korte broekjes/rokjes. Zoalng het de goede maat is en het niet te strak zit om je benen vind ik het gewoon kunnen. Gewoon lekker doen!

Je leeft voor jezelf, niet voor die “huppelkutjes.”
Ik ben ook mollig, en draag ook vrijwel alles wat ik mooi vind.

:dancing_women:

als iemand met een legging en je hebt dikke benen dan staat gewoon niet
of ik zie ze wel eens zonder rok alleen met panty dat kan toch niet
of hotpants en dan dat heleplaatje niet staat niet dat kan gewoo niet
draag wat bij je past niet omdat anderen dat zo zien.

^oke, dus ‘dikke’ mensen moeten dan maar altijd een wijde broek dragen?

mensen denken echt niet; wow, die heeft dikke benen, maar dat kan niet, dat is lelijk.
ik snap best dat het moeilijk/raar is om met korte dingen te lopen, alleen je doet het voor jezelf. :slightly_smiling_face:

Zolang jij je er goed in voelt en je er zeker in voelt, is het prima toch!

Dat denk ik niet, maar ik denk dat je er wel rekeninge mee moet houden. Het is gewoon net als je figuur. Als je een peer bent, kan je ook niet alles dragen, en als je een zandloper bent ook niet alles.