Te dik voor bikini?

Meis, je bent NIET dik, echt niet! Je kan een bikini echt hebben.
Nu nog wat meer zelfvertouwen en het komt helemaal goed met jou (en met die jongens) :slightly_smiling_face:

Ik vind je niet moddervet maar er kan wel wat vanaf…
Ga aankomende 2 weken lekker hardlopen/buikspieroefeningen doen en gezond eten en pak de fiets vaak etc dat kan al reuze schelen?

Je bent echt niet te dik hoor =)

Je bent echt niet te dik hoor (: Misschien niet superdun, maar ik zou echt niet omkijken van wtf die is dik. Ik zou niks opmerken aan je/of je dik vinden. (:

en gaan lopen! Anders helpt het echt niet.
ervaring

Ik heb momenteel ook een beetje een lichaam zoals jou. ben het afgelopen jaar echt heel veel aangekomen en ik kijk nu ook heel erg tegen op om een bikini te dragen, maar toch nu ik het bij jou zie vindt ik het zó erg meevallen. ziet er prima uit!

doe die bikini gewoon aan en zeur niet. waar wil je dan de hele zomer in lopen? een zwemboerka? ik snap best dat je onzeker bent maar je moet gewoon schijt aan die mensen hebben, die je nakijken of achter je rug om zeggen ‘‘dat het echt niet kan’’. laat ze lekker doodvallen (:

Ik heb eigenlijk hetzelfde lichaam als jou.
Ik ben nu gezonder aan 't eten,maar @ Brod;
Ik moet eigenlijk ook gaan lopen,maar ik kan me er echt niet toe aanzetten.
Ik ga misschien met me zus een x. Maar iemand een idee hoe je er een beetje zin in krijgt?

Ik denk dat zelfvertrouwen al een grote last van je schouders zal nemen. Ik denk dat je daar eerder aan moet gaan werken, want wie niet lekker in haar vel zit, toont dat ook niet.
(vind het nogal naar om te lezen dat je belachelijk gemaakt zou worden, al genoeg domme opmerkingen te horen hebt gekregen etc.)

haha :stuck_out_tongue:
hier hoef je je echt geen zorgen over te maken hoor, jij bent totaaaalniet dik!

Je ziet het wel. Maar het stoort gewoon niet.

Met muziek lopen, anders hou ik het ook niet uit.
En niet overmoedig zijn. Begin met een kwartiertje, langzaam opbouwen. Je bent er zo vanaf (:

Oké dankje.
Ik moet het maar gewoon gaan doen :grinning:

Oké dankje.
Ik moet het maar gewoon gaan doen :grinning:

De laatste keer dat ik op het strand was vorig jaar kwamen er 4 jongens op mij en mn vriendinnen af. Vervolgens vroegen ze mn 2 vriendinnen mee voor een ijsje, waarop ik eigenlijk ook ja zei maar vervolgens te horen kreeg dat ik maar beter geen ijs kon nemen omdat ik al zo moddervet was.

Dat is maar één van de vele voorbeelden. -.-’

Je bent helemaal niet dik hooorr !

Muh? :crazy_face:
Wat hebben je vriendinnen dan gedaan?
Nja, het kan zijn dat het op die foto natuurlijk niet zo opvalt omdat je niet in profiel staat, maar ah, ze wouden vast gewoon stoer doen…

Jaaaa ik moet ook echt gaan hardlopen, alleen ik kan me er ook niet toe aanzetten:( EN @ anoniem: FUCK die jongens, echt, laat ze lekker lullen, zij zijn jou niet waard;)

wów jij bent bruin!

Dat valt echt HEEL erg mee. Straal zelfverzekerdheid uit en alles komt goed, laat je niet tegenhouden door je gedachten.