Te dik voor bikini?

Ik doe dit even anoniem omdat ik niet nodig vind dat iemand weet wie ik ben. Mocht je me toch herkennen aan iets, hoe ajb je mond of note me ofzo.

Ik ben al heel lang bezig met afvallen maar ik zit nu in mn examens en ga door de zenuwen toch wel steeds meer eten. Ook moest ik mn sportabbo stop zetten van mn ouders, en in deze 2 weken wordt ik echt para. Ik ga over 2 weken naar spanje op jongerenvakantie, en ik wil gewoon niet meer omdat ik me te dik voel in een bikini en nu al weet dat ik me kut ga voelen. En nee, een badpak is ook geen oplossing want daar lijk je net zo dik in, je ziet alleen minder huid.

Nu is mijn vraag, of jullie alsjeblieft even eerlijk willen zeggen wat jullie vinden.
Ik heb liever dat ik er hier achter kom dan dat ik daar een kutvakantie heb omdat er wel hordes jongens achter mijn vriendinnen aanlopen en ik weer eens totaal geen aandacht krijg of belachelijk wordt gemaakt…

http://i48.tinypic.com/28a7upl.jpg
En houd alsjeblieft je domme opmerkingen bij je.
Die heb ik inmiddels al genoeg te horen gekregen.

Oh meid!
Valt echt echt reuze mee. Je hebt gewoon mooie vrouwelijke rondingen.
Niet onzeker zijn, echt geen reden toe.
Heel mooie heupen trouwens.

inderdaad, je hebt gewoon een mooi lichaam hoor!

Wow,je bent helemaal niet dik.
Niet onzeker zijn. Mooie rondingen hoor :wink:

ik vind je hhelemaal niet dik! je hebt juist een heel mooi figuur! en als je nog meer gaat afvallen dan gaan je tieten hangen en krijg je rare billetjes, dat is niet zo mooi. en de meestje jongens van nu kijken gelukkig vaker naa rhet innerlijk ipv het uiterlijk lichaam hoor :slightly_smiling_face:
xx

Je bent helemaal niet dik hoor! Je hebt alleen een buikje, maar die kan al verminderen als je elke dag 100/200x sit-ups gaat doen ('s ochtends en 's avonds).
Ik ben zelfs een beetje jaloers op je benen haha (:

@samirasecret: Ja, vind ik ook!

Als jij al dik bent, heeft 95% van de wereld overgewicht.
En de andere 5% zijn baby’s.

Nee serieus, jij bent echt niet dik.

je ziet er juist lekker vrouwelijk uit! ik vind je absoluut niet te dik voor een bikini, het staat je juist hardstikke goed!
don’t worryyy

ooh, jij bent niet te dik hoor :slightly_smiling_face:

Ik vind, dat je een heel mooi lichaam hebt!

Extreem dik is het niet, je hebt in ieder geval niet echt van die lovehandles die sommige mensen heel erg hebben.
Zelf heb ik ook een buikje, ben er ook niet blij mee, ik ben ook niet de dunste.
Accepteer het, geniet van alles zonder dat je negatief over je lichaam denkt want daar schiet je niks mee op en ga je je alleen maar minder noemen.
Misschien kun je je buik een beetje inhouden? Dat doe ik ook en valt het best mee.
En laat je niet tegen houden omdat je niet het lichaam hebt van een model, want niemand is perfect.

Gecombineerd met uithoudingssport en gezond eten. Anders krijg je alleen maar spieren onder de laag zodat het alleen maar dikker wordt…
Maar ik vind die buik eerlijk gezegd goed zo (:

Je bent echt niet te dik!

je bent to-taal niet dik, je kan het goed hebben!

je hebt mooie benen en hals, dus waarom probeer je geen tankini?

ik moet zeggen dat je wel een beetje een buikje hebt, maar je bent zeker niet dik!
misschien gewon wat sit ups doen en buikspieroefeningen ( niet teveel buikspieroefeningen, hierdoor krijg je een ‘bol buikje’ ) en misschien wat gezonder eten (wel rottig met de stress! heb ik ook weleens last van) en ja, jammer dat je je fitnessabbonnement stop moest zetten, snel weer mee beginnen dan? Voor de rest: niet zeuren over je lichaam, dr lopen duizenden mensen rond die een gewicht hebben van 170 kilo.

Ik heb best een behoorlijke buik hoor… Dat valt alleen blijkbaar niet zo op op de foto.

Nouja, bedankt iig voor de positieve reacties. Ik voel me wel iets beter nu en ik ga zeker die situps erbij doen.

Neee, niet onzeker zijn! Je hebt echt wel een mooi lichaam.
Doe maar gewoon die bikini aan :relieved: