te dik vinden

hee,
ik zit al best wel lang met een probleem ik vind me zelf te dik.
ik word er helemaal gek van, en volgens anderen ben ik niet te dik (1.78m, 58kg)
maar toch voel ik het zo, ik ben minstens 1 x per week ziek van school omdat ik me niet durf te vertonen.
ik tel ook voordurend kcal en drink alleen nog maar water en voel me slecht als ik heb gegeten en probeer het eraf te krijgen, alleen dat kan niet meer want mijn moeder wordt boos als ze me weer hoort springen of iets anders.

weet iemand wat ik moet doen?
x

Zeg tegen jezelf dat je perfect bent, of iig goed xd
en vraag desnoods of je ouders en vrienden en vanalles dat ook willen zeggen.
en blijf gewoon normaal eten.

hahaa kk dikke moest je maar minder eten mongool

Doe eens normaal, man!

lees het hele you’re beautiful topic door, en elk plaatje hardop voorlezen. Aan het eind ga je het echt wel geloven en komt er vanzelf een lach op je pretty little face :slightly_smiling_face:

een spiegelmaken met complimentjes er op geschreven ?

proberen te stoppen met kcal tellen

duits leren zodat je niet netzoals ik een min 2 haalt

Slechtste reactie ooit

Grappen maken ten koste van iemands zwakke plek is echt het laagste dat je kan doen.

Ben jij wel goed, wat is dit nou weer voor achterlijke opmerking. Dom wijf.

Maar ot; Ik heb ongeveer hetzelfde, ik weet ook niet zogoed wat ermee te doen…

ik heb een hekel aan dikke mensen, mijn mening.

watjezegbenniezelfmetjekopdoordehelf…

kinderachtig

ga alsjeblieft terug naar het fok forum

Volgens mij ben jij eerder iets te ligt? , kijk het anders eventjes naklik

Kijk eens in de spiegel en kijk hoe mooi je werkelijk bent!
Vertel je zelf dat je wel mooi bent.

Nobody’s perfect.

Je bent echt niet te dik! Ik ben een paar cm kleiner dan jij en ik weeg zelfs meer, misschien wel 64.
Ik denk wel dat je er met iemand over moet praten want als je 1x in de week thuis blijft van school, is dat niet normaal.
Praat met vriendinnen of je moeder of wie dan ook en zeg hoe je je voelt dat zal zeker opluchten denk ik.

als jij jezelf dik vind gaat dat niet zomaar over, kijk om je heen, en kijk naar meisjes die echt dik zijn. ga je je vanzelf dun van voelen.

Uhum, ben jij wel goed? wrm ben je dik? ik lach dikke mensen gwn uit HAAHAHA

dikkiedik

volgens mij snap je het niet helemaal ze is niet dik ze denkt dat ze het is…

Waar slaat dat dan weer op? Zij heeft een probleem en dan ga jij haar nog extra een keer in de grond boren? nou proficiat hoop dat je je nu beter voelt -__-

Kind je bent hartstikke onzeker.
Gedraag je als je werkelijk 17 bent…

ahhh voel je je gepest je reageert niet meer :slightly_smiling_face:

Ik denk serieus dat je beter professionele hulp kan gaan zoeken, dit beeld dat je over jezelf hebt klopt echt niet en daar moet je serieus aan gaan werken en leren die negatieve gedachten niet zo serieus te nemen.
Ik geloof namelijk echt niet dat jij dik bent, jij bent sowieso al 10cm langer en 7kilo lichter dan ik en ik ben ook niet dik, dus jij al helemaal niet. Je komt juist al in de buurt van ondergewicht!