Te dik.. i need help :(

Okeeej ik ben 1.63 && weeg rond de 70 kilo [weet niet meer was paar weken geleden nog wel ] Ben nu elke dag 1 uur buikspier oefeningen aan het doen maar ik weet niet of het helpt… morgens eet nix… dan moet ik naar school fietsen [18km heen ] dan hebben we eerst 2 uur les, dan kleine pauze… ik neem meestal gewoon een boterham [heb Nooit koekjes mee ofzo] dan eet ik in de grote pauze nog 1 broodje [12:30] && dan na 2 uur moet ik weer 18 km naar huis fietsen… dan ben ik 1 uur later thuis… ga ik tot 9 uur chillen&huiswerk maken en dan ga ik voor het slapen gaan nog 1 uur buikspieroefeningen doen… ik ga namelijk volgende week zondag naar duitsland, naar mn nichtje… die was eerst ook best stevig en ze is nu gewoon SLANK… [geen anorexia persoon ofzo maar zo lijkt ze nu wel hoeveel ze is afgevallen] okeej please heeft iemand nog meer tips ? xxx Kan wel janken jwz :frowning:

Please mensen :[ weet iemand hoe ik voor die zondag nog iets kan doen om ‘‘IETS’’ slanker te lijken… betekent egt veel voor me… Thanks - xxx-

[i]als je gaat ontbijten, zul je merken dat dat echt helpt.
verder gewoon gezond eten
neem inde pauze misschien een boterham, en een wortel ofzo erbij.
gezond eten enzo werkt beter dan die oefeningen

Succes ![/i]

Kun je niet aan je nicht vragen hoe zij het heeft gedaan?
Trouwens, je moet wel smorgens eten, want da is niet goed als je dat niet doet…

.
het kan ook zijn dat het nu nog niet komt zegmaar (oh wat ben ik vaag)
mijn nichtje was vroeger heel erg dik maar nu ze uitgegroeid is is ze gewoon slank. maar wat je ook doet,ga niet extreem afvallen ofzo want dat is echt niet goed voor je

Oooh Okay… maja mn nichtje is duits && ze is wel zo’n njah trut :stuck_out_tongue: ofzoo die dat niet wil zeggen… ze mag van haar moeder ook nix [ doet ze stiekum wel ]
maar okay…

More? :grinning:

je moet 's ochtens echt gaan eten want als je 's ochtens niet eet dan komt je vertering ofzo niet opgang en dan wordt je juist dikker (dat vertelde me moeder ooit) maarjah ik was toen ik naar de middelbare school ging (2 jaar geleden) was ik 9 kilo afgevallen maar dat alleen maar door te letten op wat ik eet en je mag afentoe best wel iets lekkers nemen want er zijn ook zat dingen die gezond en lekker zijn bv. eierkoeken, japanse nootjes, of appel met suiker en kaneel, water ijs en nog veel meer!! succes x

je nichtje kun je natuurlijk vragen…
en ontbijten ja… dan heb je veel meer energie…
geen witbrood nemen! daar zitten heel veel calorieën in en het vult niet dus dan eet je er ook heel veel van…
veel water… das goed voor de spijsvertering en voor je huid…
sporten natuurlijk… de laatste tijd ben ik aan het joggen(met vriendin, zo wordt het ook nog gezellig) en ik ben best wel veel afgevallen (let er wel op als je klaar bent met sporten dat je dan niet je weer gaat volproppen met eten)
niet drinken… in alcohol zitten heel veel calorieën
veel fruit… das lekker zoet vaak dus dan heb je ook geen behoefte aan snoep.
let goed op wat je ouders koken als avondeten. eet niet te veel pasta en al helemaal niet patat enzo… als jullie patat gaan eten, vraag of je misschien wat anders mag hebben… hoe lekker je patat ook vindt…

maar dit afvallen moet natuurlijk niet uit de hand lopen… als je je leven ineens drastisch gaat veranderen kan je lichaam er niet aan wennen en je valt snel terug op je oude gewoontes…(bijv jojo-effect etc)

Ooo dankjee :couplekiss_man_woman:
zal smorgens dan maar eten…
Zat te denken aan kaas met tomaat??
Hoorde dat kaas niet altijd goed is… Help??

Nee, kaas is niet altijd goed, maar zolang je het niet elke dag eet kan het gewoon. Als je gewoon tomaat op brood doet, met een beetje peper en zout, dat is ook erg lekker. Oh, en de frisdranken laten staan, ga sapjes drinken, dat helpt ook. en als je honger hebt, gewoon een appel pakken en jezelf niet uithongeren.

Indeed, eet gewoon 's ochtends, anders heb je jezelf daarmee later :wink:
Je kunt ook gewooon; Een bak yoghurt met een sinaasappel eten.
Je kan wel kaas eten, maar neem dan magere, en wissel t een beetje af.
Het zyn altyd gewoon die kleine dingen, teveel snoepen enzoo :slightly_smiling_face:

Dieëtiste.

Ik zie dat je helemaal geen fruit eet, lust je het niet of gewoon vergeten? Nja, mijn dag ziet er zo uit, miss heb je er wat aan, ik ben trouwens 1.73 & weeg 57 kg;

• S’morgens een bak magere yoghurt met of cruesli of cornflakes (zulk soort ) of met een volkoren beschuit erdoor. & met zoetstof door de yoghurt, anders vink ut te zuur.
    & dan fiets ik ook naar school, ik moet zo’n 15 km.
  • 1e pauze een banaan, 2 rijstwafels & soms nog een plak ontbijtkoek
  • 2e pauze een appel & 2 donkerbruine boterhammen
  • Thuis als snack tussendoor vaak koffie verkeerd met een snackerjack
  • s’avonds normaal avondeten.

& eet je geen ontbijt om af te vallen of krijg je niks door je keel? Wnt je moet echt proberen om s’morgens wat te eten… Ik ben er ook niet zo’n fan van om 7 uur, s’morgens, daarom eet ik dan maar yoghurt, dat krijg ik veel makkelijker weg.
& probeer wanneer je brood of andere volkoren producten eet, volkoren producten te eten. Hier zitten meer vezels in, wat goed voor je is en je krijgt er een voller gevoel van.

Edit: Ik zie dat je nog maar 13 bent, ga alsjeblieft jezelf niet uithongeren. Je bent nog in de groei en waarschijnlijk ga je jezelf dan tekort doen aan voedingsstoffen.

Je eet echt veelste weinig. Het is beter om regelmatig wat te eten, zou hou je je stofwisseling actief.

Jaah ik eet wel fruit lol
Ben vergeten daar tussen te zetten
Thanks for the tips xxx

Misschien ligt 't wel aan je stofwisseling?
Sommige mensen die bewegen veel maar vallen gewoon weinig tot niks af.
En jij beweegt veel is uit je verhaal te blijken.
Eet zo gezond mogenlijk, fruit, weinig snoep, rijstenwafels & crackers, maar belangrijk is idd om s’ochtends goed te eten.

Bezoek 's een diëtiste?

Jaa… zal vragen of dat van mn moeder mag :wink:

Ohh mag niet :frowning_face:
Njahh iemand wel eens bij een diëtiste geweest…
wat zei die?

ik ben bij een dietiste geweest. ( nu nog steeds )
zei heeft met mij een gesprek gehad en vroeg aan mij
wat ik lekker vond en wat ik echt niet lekker vind.
daarop heeft ze mijn dieet afgesteld. en ik moet zeggen;
het is nog meer dan dat ik daarvoor at. ;p maar ik moest
meer eten omdat ik op topniveau sport. ik zie haar om de
5/6 week en het helpt echt ! en buikspieroefeningen helpen
niet om aftevallen… je maakt daar alleen maar je spieren
sterker meer… wat je ook kan doen ( doe ik ook wel is ookal
heb ik geen conditie x) ) savonds een rondje hardlopen. en
die steeds wat uitbreiden. :slightly_smiling_face: wat je kan drinken is Optimel,
dat is gezond en het vult goed… En savonds 1 bortje warm
eten ( daar wen je vanzelf aan ). Tussendoor op school eet
ik altijd evergreen. x) en ik eet tussendemiddag meestal een
bruin pistoletje met filet america xd ik hoop dat je hier wat
aan had en ik wens je veel Succes ! :grinning:

xx

Ookay maar als je buikspieroefeningen
doet word je buik tog strakker? of niet

Je buikspieren komen mooier uit, maar als er een laagje spek voorzit, dan zie je de resultaten niet denk ik zo.