té dik haar

Nou morgen is er gala en me zus doet me haar want ze is kapster… Maar weet iemand een kapsel voor dik haar? Want ik heb echt geen flauw idee en al die kapsels wat ik wil lukt niet met mijn haar want dan gaat het pluisen.

Grace kelly roll? Al kost dat volgens mij ook moeite als het erg gaat pluizen.

Anders gewoon stijlen?

Dun het uit?

Uitdunnen gaat er ook niet uitzien bij mij…

niet uitdunnen !
in die kappersboeken heb je ook wel plaatjes voor dik haar hoor
of doe zo een staart
dat je hem hoog doet en dan een pluk van je eigen haar om het elastiek doet snap je wat ik bedoel ?

Heb je lang dik steil haar?
Of lang dik krullend haar?

Lang dik krullend haar ik post wel ff een foto als dat gaat lukken

is goed

-

hoop dat jullie t een beetje kunnen zien? denk het haast niet

ben niet zo’n genie in foto’s plaatsen :grinning_face_with_smiling_eyes:

en?:blush:

Ik vind jouw haar mooi!
En je kan ook bij de drogist antipluis spulletjes kopen he… En als je zus kapster is, dan weet zij denk ik wel een kapsel dat goed bij je past?

Haha ja me zus werkt bij een bekende kapsalon maarja, heeft iemand geen plaatjes ofso? van kapsels voor gala met dik haar? want ik kan sirieus niks meer vinden

http://www.firanet.nl/kap…de/kapsels-voor-dik-haar/

Maar weet je zus geen leuk kapsel voor je dan?

Je kunt het opsteken (gekruld) met speldjes en dan twee plukjes los vooraan je haar als je daar laagjes hebt, en misschien paar plukjes los achter. Of je kunt het steilen, als je het steilt lijkt/is het meteen stukken dunner omdat die krul juist voor een hoop volume zorgt. Als je het steilt dan zou ik het niet opsteken (dan is het te dun vind ik zelf) maar dan zou ik een Lauren Conrad vlechtje of iets dergelijks erin laten maken of een mooie schuine staart of vlecht met haaraccessoire.

Toelichting: Als je je haar krullend laat behoud je je haarstructuur waardoor het niet echt zal pluizen. Als je je haar steilt zal het aan het einde van de avond toch wel een beetje zijn gaan krullen waarschijnlijk door de warmte, lucht en eventueel het zweten (vooral als je je haar los laat). Op zich niet erg overigens. Maar toch dat je het weet.

Oh trouwens, je kunt eventueel ook je hele haar steilen en dan onderin krullen laten maken en dat fixeren met haarspray. Hoewel je normaal gesproken ook krullen hebt zul je direct resultaat zien omdat dat toch stukken anders is.

^ als ik onderaan krullen maak dan gaan ze er helemaal uit me haar is heel erg zwaar…

Hoezo niet uitdunnen en hoezo ziet dat er niet uit? Heb je dat al eerder gedaan dan?

nou dat zal je zus dan wel weten he.