Te dik haar

als jij 1 van die meisjes op je profielfoto bent vind ik het trouwens niet heel dik eruit zien. :slightly_smiling_face:

^
Ik ben links, maar ik heb mijn haar gekruld dus je ziet het niet super erg.

ik heb ook heel dik haar, vreselijk soms maar heb er niet zo gehele veel problemen mee
maar als ik 's avonds om iets van half 9 douch is het die ochtend erna nog nat!! terwijl ik t gewoon los heb

Laagjes! Als je naar de kapper gaat en laagjes in je haar laat maken, wordt je haar daar automatisch dunner van.

Ik heb precies hetzelfde probleem, als ik mn haar heel goed stijlde was het wel te doen. Maar uitdunnen werkte nooit bij mij dan had ik nog te dik haar.
nu heb ik een korte bob, het ziet er wel erg ontploft uit maar mijn stijltang is mijn beste vriend. Behalve de stijltang heb ik dus eigenlijk geen idee.
upje!

Van uitdunnen word je haar echt heel vet, geen goed idee in mijn ervaring. Laagjes heeft bij mij wel gewerkt dus als je dat mooi vind zou ik daar voor gaan!

^ Ohoke, maar als ik de stijltang er 1x doorheen doe gaat mn haar ontploffen. Maar als er producten zijn die dun haar dik maken, zijn er toch vast wel producten die dik haar dun maken ??