te chic kleden

hee,
ik krijg vaak opmerkingen dat ik me te chic kleed of dat ik eruit zie of ik naar een feestje ga.
ik weet echt niet wat ik verkeerd doe, ik draag vaak blazers en een soort 5 euro rokje van de H&M of een jurkje.
maar dat is gewoon omdat ik niet van broeken hou (ben nogal onzeker)
en ik hou ook niet van sneakers en vesten, zoals iedereen gekleed is.
ik ben trouwens 15 (bijna 16)

x

sorry als ik chic fout gespeld heb, ik weet namelijk niet hoe :’)

ja, en dan?

draag gewoon wat je wilt en waar je je fijn bij voelt

ik wil mij graag wat minder chic kleden.

ik word ook altijd modepoppetje genoemd, echt heel irritant haha

Kun je niet even een fotootje posten van je dagelijkse outfit? Snappen wij ook wat je onder ‘chic’ verstaat c:

Stiekem krijg ik het gevoel dat je dit eigenlijk heel leuk vind.
Sorry als dat niet zo is.

ik vind het wel grappig, maar ik wil eigenlijk niet zo opvallen. :stuck_out_tongue:

Volgensmij vindt jij het alles behalve erg dat je modepoppetje wordt genoemd, maargoed ik kan je opmerking ook verkeerd opvatten :wink:. En idd, plaats even een foto, dan kunnen wij is zien hoe ‘chic’ je je kleedt…

ik vind het zelf niet chic, maar bijna iedereen is alleen sneakers + skinny jeans + vest gewend.
ik zal straks wel even een foto maken

Boeiend, draag gewoon wat je wilt.

nouja, weetje. je weet waarschijnlijk best hoe je je minder chic moet kleden, maar je hebt er de kast gewoon niet voor. dus ik zeg; ga winkelen.

minder chic is namelijk niet echt het aller moeilijkste.

Ik draag op school altijd hakken en bijna nooit een broek en ik heb echt niet het gevoel dat mensen mij te chique vinden hoor. Lekker boeien, ieder zijn eigen stijl toch? Ik heb niet 1, nee echt niet 1 sneaker of een simpel t-shirt, maar dat ben ik en ik voel me echt geen ‘modepoppetje’ :'DD

ik heb nog wel kleding die niet ‘‘chic’’ is, maar als ik daar in loop voel ik me zo stoer/jongens-achtig :’) dat heb ik ook met broeken.

haha dat heb ik ook :stuck_out_tongue:
ik doe alleen een spijkerbroek aan met high heels anders ben ik nie tevreden als ik in de spiegel kijk XD

hier loopt iedereen in rokjes en blazers haha, zo raar is het toch niet als je dat aanhebt? gewoon lekker aandoen wat jij leuk vind!!

^ja precies, ik haal hier ook m’n inspiratie vandaan.
maar bij mij op school denken ze daar heel anders over :stuck_out_tongue: