Te brede heupen / billen voor een bikinibroekje

Hey girls!

First of all, ik ben niet iemand die komt klagen over haar figuur want ik heb een mooi zandloper figuur en totaal niet dik. Maar ik heb wel het probleem met bikinibroekjes, geen één past! Ik heb best wel brede heupen van mezelf en een kont, maar zelfs bij het grootste bikinibroekje (maat 42 bij H&M) heb ik lichtelijke lovehandles terwijl ik, als ik een passend bikinibroekje zou vinden dat niet zou hebben.

Ik heb verder een slank figuur, ben 1,76 en heb voor shirtjes en zo maat 36. Maar een geschikt bikinibroekje kan ik maar niet vinden, vanwege lovehandles of mijn kont die eruit komt. :’)

Iemand tips?

Misschien niet bij H&M gaan en gewoon naar winkels waarbij je mix & match hebt dus dat je apart een topje en broekje kan kopen? Dat zal je natuurlijk wel niet in goedkope winkels vinden, je zal naar de bikini met merk moeten gaan (Banana moon bijv.), dus reken wel een pak geld maar lijkt mij een kleine zaak want je moet natuurlijk gewoon je goed voelen in een kledingstuk right. :wink:

inderdaad naar andere winkels kijken, misschien kijken of je online een apart bikini broekje kan bestellen?

Ik heb zelf een bikinibroekje van de hunkemoller, waarbij ik dat niet heb terwijl ik dat wel vaak bij andere broekjes heb. Dus je kan daar ns kijken.

Thanks!

Ik voelde mij er nog al onzeker over omdat ik niet bij de ‘‘normale’’ winkel kan slagen en de meesten wel.
Zal het eens bij andere zaken proberen.

Ben het eens met wat de rest zegt. Je hebt verder ook van die broekjes die je zelf kunt strikken. Misschien is dat wat voor je?

Lijkt me vervelend! Misschien kan je een high-waist bikini of een badpak proberen? Volgens mij is dat nu in best veel winkels te vinden.

Ik snap het niet, hoezo past het dan niet? Die lovehandles komen toch niet door dat broekje? Die heb je dan sowieso al.

Online en dan mix&match. En dan zelfs misschien bij plussize als het echt moet. ‘Maat 42’ zegt tegenwoordig niet meer zoveel, ik zou gewoon even je heupen opmeten als ik jou was en dan de juiste maat online kiezen.

Lovehandles worden meer of minder benadrukt door te strakke kleding, is denk ik wat ze bedoelt.

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb ook brede heupen en grote billen, en vind daarom bijna nooit een geschikt bikinibroekje. Wat bij mij helpt is om voor een hipster model of een slip met hoge taille te gaan, en dan inderdaad bij een mix & match systeem, zoals ze dat bij de hunkemoller hebben bv.

Bij de Sting hebben ze hele leuke bikini’s Mix & Match dus die kan je zelf apart samenstellen enzo. Daar hebben ze als grootste maat XL broekje en die kan je ook nog strikken.