Te bleek

ik heb dus me haar donker geverfd, ik vind het opzich wel mooi ik wil het graag lichter maar dat lukt niet (kapper is te duur en ik durf zelf niet te ontkleuren)
maar ik wil graag dat me huid wat donkerder word… mss dat dat mooier is enzo.
en als ik me wenkbrauwen bruin teken zie je dat ook goed
maar in de zon zitten kan nu nog niet en ik verbrand meer dat ik bruin word XD
is er ook zo’n middeltje dat je je huid bruin kan maken of is dat heel fake?

Je kunt zelfbruiner gebruiken, maar ik vind dat er altijd wel een beetje nep uitzien. Dus in de zon met zonnebrandcrème op, denk ik.

ik denk dat als je én je gezicht gaat bruinen én oog nog eens wenkbrauwpotlood gaat gebruiken, dat het er allemaal erg nep uit gaat zien.

misschien getinte dagcreme?

je kan voor je haren anti-roos shampoo gebruiken (niet voor gekleurd haar). Dan wordt je haarkleur ook lichter :slightly_smiling_face:

zonnebank helpt altijd;)

als je daar aan begint, kun je niet meer stoppen( de meeste dan he)

Maar onder de zonnebank gaan liggen is niet heel gezond. Ik vind het persoonlijk een afrader, omdat het slecht is voor je huid.

In de zon liggen is hoe dan ook op zich ook wel slecht, maar een stuk beter. Wel zonnebrand gebruiken dan :wink:

bleek is oke ole ole!

liever bleek en later minder rimpelig dan bruin en verschrompeld :stuck_out_tongue:

je hebt deze keuze:

• gebruinde huid en over x jaar verouderde huid
  • bleke, niets mis mee, huid en over x jaar nog een gave huid

ik kies 2, en jij?

airbrush tanning

Zonnebank en dan er heel even onder. Wij hebben een Zonnebank, ik ga er soms onder rond de lente. Want ik verbrand altijd heel erg in de gewone zon, dus Zo verbrand ik minder. Je word er niet super bruin van hoor :wink:

Ik zou het gewoon laten, en je haar wat lichter proberen te krijgen

Emo’s hebben toch ook een bleke huidje en donkere haren (meestal toch)

Vind ik wel heel mooi hoor!

Ik heb ook altijd een bleke huid en donker haar. Nooit een probleem gevonden. (:

Je kan zelfbruiner gebruiken, koop er dan wel 1 speciaal voor je gezichta nders krijg je vlekken!
En verder kan je ook bronzing poeder gebruiken, wat je dan op je voorhoofd, neus, en de holtes van je wangen (als je een visjes-gezicht trekt zie je wat ik bedoel) aanbrengt. Ga geen foundation in een donkerdere kleur ofzo aanbrengen, dan ben je net barbie.

heb zelf ook best wel een lichte huid en bruin haar
maar heb er geen problemen mee
als je het wel erg vindt, ga je toch een uurtje in de zon zitten elke dag
dan is het niet zo heel schadelijk en heb je toch een kleurtje

ik wil dus geen emo zijn ben ik al geweest lol

Kijk eens het de clip bij het liedje Stupid Girls van Pink :’)