te bang om af te spreken

heyhey,

ik weet niet of jullie me kunnen helpen, maar ik moet dit even kwijt.
ik heb vorig jaar september ongeveer een jongen ontmoet die ik erg leuk vind. we hebben afgesproken en gezoend. daarna zagen we elkaar weer op een feestje, maar ik weet niet wat er toen gebeurde maar ik ontwijkte hem telkens. nu 3 kwart jaar later heb ik weer contact met hem gezocht, het ging wat moeizaam maar het is gelukt. alleen ik ben gewoon bang ? om af te spreken ik stel het uit of bedenk smoesjes, terwijl ik het helemaal niet wil. ik denk dat ik bang ben om verder te gaan ofzo iets ik heb geen flauw idee.

iemand die iets herkent ?, want ik wil wel verder maar ik durf niet, wordt er gek van.

Ik herken het wel een beetje ja :wink:

Ik denk dat je je over je angst heen moet zetten en gewoon gaan afspreken. Als je het toch eng vind, bedenk dan dat je niet meteen verder hoeft te gaan. Als het een beetje een goeie jongen is zal hij ook niet op de 1e date meteen verder proberen te gaan en anders weet je meteen waar hij het voor doet :wink:

hmm dat is waar

oke morgen dus een afspraak met hem.
spannend

Ik herken dit enorm, ik had hetzelfde bij mijn (toen nog niet) vriendje. Ik durfde ook niet goed op hem af te stappen en hij ook niet op mij, terwijl we 24/7 whatsappten. Uiteindelijk zijn we gewoon af gaan spreken, en nu is hij mijn vriendje! Zet je over je angst heen en het komt aaallemaal goed (:

hij durft juist wel op mij af te stappen :stuck_out_tongue:
maar we whatsappen ook niet echt vaak.
maar goed ik zie wel hoe het morgen gaat

Succes morgen!