te afwachtend?

heeee
het gaat dus om een jongen van school… heb een paar vakken met hem.
ik vind hem echt heel erg leuk,
en ik dacht hij mij ook. maar nu heb ik viavia gehoord dat hij het ‘‘grappig’’ vindt enzo. maar opschool hebben we wel oogcontact enzoo
op msn praten we ook altijd.
maar als het even stil is, ben ik degene die dan maar even een vraag moet stellen ofzo, om het gesprek weer op gang te brengen.

ik ben nu 15 en nog groentje $
hij is ook 15, maar in de 2e al ontmaagd enzo. (hij rookt en drinkt ookt).
toen vond hij het echt raar dat ik dus nog niet gezoend had…
toen zei hij dat het aan mij kon liggen. dat ik vaak te afwachtend was, en niet moest wachten tot de jongen wat deed…

ik vraag me echt af of hij nou interesse heeft of niet?
hij heeft me ook best wel persoonlijke dingen verteld die bijna niemand weet.

heb trouwens ook laatst met hem en nog een vriend van hem gegamet, bij hem thuis…

iemand tips om ‘‘minder afwachtend’’ te zijn enzo ? :blush:
bedankt voor het lezen iig

up :flushed:

Opzich is het perse erg dat jij de vraag moet stellen om het gesprek op gang te houden. Mijn “vriendje” of bijnavriendje vertelde laatst dat ie het juist heel leuk en lief vindt dat ik op msn ook wel keirandom dingen vertelt als hij eventjes stil is enzo. Dus dat i niet perse slecht.

En om minder afwachtend te zijn, ja zelf actie ondernemen, praten, gezellig doen, grapjes maken enzo en vooral flirten :slightly_smiling_face:

ik vind afwachtend zijn juist geeen slechte eigenschap. Het is altijd nog beter dan met iedereen te gaan zoenen en naar bed te gaan. Dus wrm zou je dat willen veranderen??? alleen maar omdat hij het zegt?

bedankt voor het reageren :slightly_smiling_face:

het is inderdaad beter dan met iedereen te gaan zoenen. ben ik met je eens!

ik vind hem gewoon heel erg leuk <3

Je had al een topic?

Hier ben ik het niet mee eens,
Afwachtende mensen zijn vaak een beetje onzeker over zich zelf, en durven daarom dingen niet. Hierdoor laten ze meestal kansen schieten bij mensen die ze leuk vinden.
Niet elk zelfverzekerde niet-afwachtende persoon zoent met iedereen. Dan ben je gewoon een slet zonder hersens.

@xInvincible, ik ben niet onzeker! ik ben juist heel zelfverzekerd, maar op gebied van jongens klap ik gewoon een beetje dicht…

@parsprototo; volgens mij niet ?

even een upje want ik heb hier zelf ook last van (alleen dan bij mn (nieuwe) vriend)

Er zijn ook zat onzekere meisjes die niet afwachtend zijn maar juist de aandacht van jongens zoeken om voor zichzelf te bewijzen dat ze zo slecht nog niet zijn.
Dus ik denk niet dat afwachtend of niet te maken heeft met of je onzeker bent of niet.
Waar ik het wel mee eens ben is dat ze vaak kansen laten schieten bij mensen die ze echt leuk vinden, dat is (denk ik) wel vaak zo als je onzeker bent ja.

bedankt voor je up :slightly_smiling_face:

up :slightly_smiling_face:

OF: ik vind het best storend om telkens up te lezen.

OT: ik vind niet dat je het moetveranderen. vertel gewoon een keer een leuk iets watje het meegemaakt. en afwachtend zijn kan goed zijn (’:

wat is er erg aan afwachtend zijn? niks mis mee als de jongen ook een beetje voor jou moet werken. ; )

daar ben ik het mee eens :grinning:

ik praat momenteel met hem op msn. maar veel komt er niet uit:
ik; dinsdag ook nog duits leestoets -.-
hij; jaa -.-
ik; iig met woordenboek (H)
hij; sws

hij zegt niet echt dingen waar ik weer op kan reageren -.-
dus moet ik de hele tijd nieuwe onderwerpen gaan verzinnen…

Sorry maar ik denk niet dat hij je echt ziet zitten. Daar kan jij natuurlijk verandering in brengen, maar op het moment denk ik niet dat hij je leuk vind.
Als een jongen je leuk vind, laat hij dat merken. Je hebt natuurlijk uitzonderingen zoals wanneer er een blokkade is (beste vriend van ex etc.) of als de jongen zelf verlegen is, maar ook dit laatste lijkt me niet zijn geval.
Ik zou er niet te veel aandacht meer aan besteden, maar als je de kans krijgt wel laten zien hoe leuk je bent. Misschien verandert hij dan nog wel van gedachte

^ bedankt voor je reactie. mijn vriendinnen denken er ook zo over…

Je moet hem ook niet de hele tijd blijven stalken op msn. Als hij ff met wat anders bezig is en jij blijft steeds vragen stellen dan wordt het op een gegeven moment ook irritant.

daar zit ook wat in xD