te afhankelijk?

Gisteren heb ik en fikse ruzie met mijn vriend gehad.
Ik zit op dit moment voor een aantal maanden in het buitenland, het contact wat we hebben is dus via de telefoon en via skype.

Mijn vriend vind dat ik teveel druk op hem leg en hij het idee heeft dat hij altijd elk moment moet antwoorden.
Maar als ik dat niet doe, laat hij amper wat horen en ik vind de bevestiging dat hij aan me denk en me mist erg fijn.

Nu hebben we afgesproken dat ik niet zoveel druk leg en hij zal proberen mij de bevestiging wat meer te geven, maar voor mij voelt het nu alsof ik hem helemaal niet meer kan appen op een dag…

Ben ik misschien te afhankelijk?

Ik zal denk ik meer proberen afleiding zoeken overdag, en dan 's avonds gaan appen (:
Dan leg je er niet teveel druk op dat hij de hele dag moet antwoorden (Geen idee of dit de situatie is natuurlijk).
En ik denk echt wel dat hij jou mist, maar jongens hebben naar mijn mening niet echt de behoefte om de hele dag te appen, en kunnen na een paar uur ook nog wel een keer reageren.

Ik denk verder niet dat je heel erg afhankelijk bent, je mist hem en dat is logisch.

Mijn docent zei dat je moet genieten van je (voor mij) stagetijd in het buitenland
En je niet continu op internet naar je homefront moet contacten omdat je dan net zo goed thuis had kunnen blijven
nu weet ik verder niet voor wat en voor hoelang je in het buitenland zit maar…
Ik denk dat je gewoon even elkaar los moet laten, niet als in de zin maak het uit.
Maar ga genieten van je tijd in het buitenland. spreek iets af dat je een half uurtje / uurtje per dag of om de dag even met elkaar skypt, zodat je leuke dingen te vertellen hebt.

ik ben het eens met Simple ^
je hebt er overigens ook zelf voor gekozen door naar het buitenland te gaan, en ik vind ook dat het een hele goede test kan zijn voor jullie relatie.

Ik vind je wel een beetje afhankelijk klinken om eerlijk te zijn. Logisch dat je hem mist. Gewoon wat afleiding zoeken, je zit in het buitenland!! Ik weet niet waar je zit, maar overal zijn wel dingen te beleven. Ga een keertje na je verplichtingen (werk, stage, verplichtingen en zo) naar de film, de toerist uithangen, naar een ander stadje in de buurt, etc. Ga op avontuur, haha!

Plus moet je wel denken dat, hoe lullig het ook klinkt, je vriend gewoon zijn leven heeft, ook nu jij weg bent. Tuurlijk, hij mist jou ook wel, maar hij kan niet zitten wachten tot jij thuiskomt maar heeft ook gewoon zijn werk/studie, een sociaal leven en zo.

(Als ik diegene was in het buitenland zou ik juist diegene zijn die weinig van zich laat horen, denk ik, woops)