Oké, ik ga beginnen met een paar voorproevertjes!
VANAVOND (of morgen) KOMT ER MEER!
Eerst eventjes een intro:
Ik verkoop doordat het leven duur is (net ondervonden ^.^),
Dus ik ben opzoek gegaan naar dingentjes die ik niet vaak aandoe en heb ze hierop gezet! Kijk maar gerust.
Ik denk dat ik wel duur ben maar ik heb het geld echt nodig…
[fgcolor=#B30024]Oja, alles staat ook op Marktplaats dus als je dat makkelijker vindt …[/fgcolor]
[fgcolor=#2AB300]En ik accepteer PAYPAL, whoehoe! [/fgcolor]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[b]Het eerste Jurkje is van Vila,
Het is maatje 38 en is eerlijk gezegd nooit gedragen…
Voor dit jurkje mag je bieden
Het volgende jurkje is al wat zomer’s,
Het is een gele jurk van L&l maatje 38-40 maar hij is een stretch, heb zelf een 36 en ik kan er ook in, oke ja moeilijk maar toch
Nu gaan we over naar truien
De eerste truien die ik je ga tonen zijn er 2 van Paul Frank
een paarse en blauwe. ze zijn allebij maatje small.
Volgende trui is van Broadway, is ook een maatje 36 en is gewoon grijs
Dit is een scapa trui, witte kleur, is ook een maatje 36
Een warme trui van H&M, ook een smalletje, hoef ik niet veel voor.
Hier komt een super trui dames! Dit is een trui voor stoere chicks, te dragen op een shortje of jeans. Zeer flashy roze van River Island , is een 36 maar ik denk dat je met een 38 er ook in kan, ik vond deze altijd een zeer stoere trui!
Nu komt nog een stoere trui, een gele! zeer aanspannend, vind ik sexy, Deze trui is van het merk s’oliver, ik denk dat dit een maatje 34 is.
En de laatste is een grijze only trui, ook een maatje 36, suprise! haha
[b]Nieuwe spulletjes, TSHIRTS
Dit tshirtje heeft een grote strik! maatje smal! Niet veel gedragen Nieuwprijs was 25euro! Bieden maar girls!
Geel topje van Mango, is een 36, mooi op een wit shortje of witte broek.
Guess shirtje, ook geel maatje small zoals je ziet. Komt uit amerika!
Topje van Blond Amsterdam, met ijsjes op, héééél leuk! is een xs maar gaat ook met s.
vestje met korten mouwen voor boven een topje, is van de zara, baby blauw & maatje medium.
grijze en roze strepen shirt Is van only en is ook een smal.
Shake goes bad. van Kiss therapy, leuke shirt! maat smal
Uitgaans topje, is zeer speciaal. grijs met blinkers is onesize
topje en hemdje in 1 stuk, grijs met wit hemdje, zeeeer leuk! een smal maar gaat ook met medium
En dan nog verschillende V-hals truitjes, voor meer info moet je me noten, Ik heb ze in donker en licht grijs, blauw, rood en paars allemaal een small en van verschillende merken zoals only, zara…
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben, Oja ik woon in Belgie dus de verzendingskosten zijn ook anders!
HAPPY SHOPPING
[/b]