Taylor Swift

Rep staat op spotify!

BIG REPUTATION BIG REPUTATION OEH YOU AND ME GOT A BIG REPUTATION OOOOH

Ik heb ook tickets voor Dublin en London :flushed:

^^Yaaasss aaaaaah hahahaha

End game <3

Aaah jaloers <3

Hebben jullie ‘the swift life’ app al (voor de iPhone gebruikers)?

Ik vind …Ready for it?, I did something bad, LWYMMD, this is why we can’t have nice things en call it what you want echt leuk!

Nooooo, is de app eindelijk beschikbaar voor android, gedownload, krijg de melding ‘unsupported device’… meh

sameeeeee
en fucking snake pit in Dublin night 2

oh wauw haha. Ik heb snake pit in Dublin voor night 1 haha

^^Waren jullie veel kwijt voor kaartjes al ik mag vragen? Ben benieuwd hoeveel haar concert nou eigenlijk echt kost, of is dat niet te vergelijken als ze in Nederland komt? :cold_sweat:

random maar ik vind zwart haar bij Taylor zo mooi!

https://www.youtube.com/watch?v=IdneKLhsWOQ

^^Ja inderdaad! Maar Taylor is sowieso pretty

Ik was in totaal voor drie shows €400 kwijt. Dat is dan 1x snake pit, 1x pitch seating en 1x pitch standing (waar ik vanaf probeer te komen want toen ik dat ticket kocht was het seatingplan nog niet beschikbaar en dat vak is helemaal achterop de vloer…) Ik hoop nog dat er vlak voor de shows onverkochte VIP plekken vrij komen zodat ik nik voor de 2e London show nog snake pit kan kopen.

Even een upje voor dit topic (voor als er nog Taylor fans op dit forum zitten), want gisteravond was het eerste optreden van de rep tour, aaaaah…

Ik heb al zoveel filmpjes voorbij zien komen op instagram en aaaah, war hoop ik dat ze nog naar Nederland komt!!!

Same! Ben heel benieuwd. Ze lijkt zo blij en alles.

Lol, dood hier… überhaupt nog Taylor Swift fans hier?
Ik heb echt spijt dat ik heb afgewacht totdat ze naar Europa kwam, wat dus niet gebeurd is, rep tour is over…

^ Ik luister nog heel veel naar Taylor Swift maar omdat ik haar nieuwe album echt verschrikkelijk vind heb ik me ook totaal niet bezig gehouden met haar nieuwe tour waardoor ik dus ook dit topic niet meer heel erg in de gaten heb gehouden.

Ik wil gewoon terug naar de fearless/speak now era dat is en blijven altijd mijn favoriete periodes

Vind juist de speak/fearless era beetje te country-achtig. Vind haar muziek nu erg powerful. Hou echt van reputation album. Ben nou ook niet zo fan dat ik naar amerika afvlieg om naar dr reputation tour te gaan, maar ze staat defenitely wel op nmr 1 :upside_down_face:

Up, nog Taylor fans hier op het forum?