Taylor Swift

Om iets te kopen moet je een account maken, dus ik denk als je het zelfde email adres gebruikt dat ze dat zien
(zie hier voor meer info ik heb geen idee hoe het werkt namelijk :grinning_face_with_smiling_eyes: https://www.trouw.nl/home/de-perverse-manier-waarop-taylor-swift-haar-concertkaartjes-slijt~ade4fc02/ https://www.metronieuws.nl/nieuws/showbizz/2017/08/naar-concert-taylor-swift-eerst-merchandise-kopen )

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Let’s goooo

Gorgeous is zooo leuk <3

wanneer komt dr album op spotify?

Volgende week als het goed is! ^

Ik denk eigenlijk dat die merch ding niet eens geldt bij ons, want het is alleen voor “betere” kaartjes en taylor verkoopt toch niet rete snel hier. denk ik. vorige keer niet in ieder geval. toen was pas een maand van te voren ziggo uitverkocht.

Jaa m’n favo! :grinning:
Tbh hoe meer ik 't luister, hoe meer ik elk liedje echt leuk vind. Behalve End Game… :flushed:

Update: nu vind ik End Game ook best nice
ok cool ik hou van het hele album (̶o̶p̶ ̶e̶e̶n̶ ̶M̶I̶K̶A̶ ̶a̶l̶b̶u̶m̶ ̶n̶a̶ ̶n̶o̶g̶ ̶n̶o̶o̶i̶t̶ ̶g̶e̶h̶a̶d̶)̶

Geld dat van die merch ook in Nederland eigenlijk? Want ik heb nu zo’n kaartje met een code voor de tix voor de tickets. Alleen is die maar tot 28 november 2017 geldig en de tour data van europa is nog niet bekend :cold_sweat:

Nee, die codes zijn alleen geldig in Amerika.

Speaking of… Ik ben van plan om naar Amerika te gaan, en ik sta bijna helemaal vooraan in de priority line. Dus als iemand zijn codes aan mij wilt doneren; heel graag!! :heart:

^^Nou ja, als ik er toch niks mee kan, zou ik het wel leuk vinden om iemand anders er blij mee te maken :slightly_smiling_face:

Winchester wat leuk zeg!! :grinning: Wat houdt de priority line dan allemaal in? Dat je echt als eerste kaartjes mag kopen oid?

Als je 'm zo willen DM-en; heel graag! De rij bevriest over een paar dagen dus dan ik 'm hopelijk nog net gebruiken om weer een stukje naar voren te kruipen.

Yes! Veel artiesten doen natuurlijk al aan presales dmv linkjes in de nieuwsbrief en zo, maar Taylor heeft het dit keer zo gedaan dat je het ook echt moet verdienen. Je kan van alles doen om punten te verdienen. Als je geld uitgeeft door muziek of merchandise te kopen ga je natuurlijk een stuk harder vooruit, maar je kan ook prima vooraan in de rij komen door filmpjes te kijken, je social media accounts te connecten, dingetjes op social media te delen en zo voort. Ik vind het wel een leuk systeem eigenlijk.

^^Ik vraag er 5 euro voor :grinning_face_with_smiling_eyes:
Nee grapje, ik zal je even noten (doe ik straks, heb de code zo even niet bij de hand)

Iemand op de valreep nog een code nodig? Heb vandaag de cd gekocht en er zat 1 bij

^^Sorry, heb 'm al gegeven aan @winchester. Waar ga jij naar de tour dan? :cold_sweat:

^
Nee, nergens helaas. Ik geef mijn code weg

Als je de code nog hebt, wil ik 'm heel graag!:slight_smile:

Verstuurd!

Kaartjes voor Dublin :upside_down_face: Zo blij

^^Whoooo, yay!!! Ik ben echt benieuwd naar jullie verhalen!!