Taylor momsen haar

-

aan de kapper vragen hoe zij het toen heeft gedaan (:

-

-

hihi
en als je nou gewoon mouse erin doet
en daarna wax [bah wat heb ik een hekel aan dat spul] en dan gewoon piekerig maken?

ik zou er na het wassen mousse in doen.
Door geen conditioner te gebruiken wordt je haar stugger waardoor het wat makkelijker wordt om het wat rommeliger te maken.
En na de mousse wat wax of sterke gel en misschien nog wat haarlak ofzo!

-

Wild kneden met wax terwijl je op je kop hangt. Of op je kop hangen en wax spray er in spuiten, dan kneden, even blijven hangen en voila xD

dan krijg je het denk ik wel héél erg wild haha

mousse erin, dan op zn kop hangen en föhnen, daarna met je handen door je haar, net of je zwaait zegmaar, van onder naar boven, dan wat wax erin, beetje piekerig maken, klaar.
als je eht dan té vind, gewoon een beetje borstelen

Dat is toch ook de bedoeling?! :'D

-

-

hmm owkee ik zou nog een keer naar je kapper gaan en vragen hoe ze het zo in model heeft gekregen, als ze dan wax/mousse zegt vraag je gewoon wat je daar dan mee moet doen om het zo te krijgen…

wat je ook kan proberen is gewn nix met je haar doen en dan ondersteboven houden en vet veel haarlak erin spuiten & mss beetje fohnen. goodluck :wink:

-

nou, ik weet niet of je nog een keer naar de kapper wilt, maar ik heb van mezelf ook dik haar & toen had de kapper het zo gedaan dat ze de bovenste laag beetje korter knipte, en dan steeds meeer naar beneden langer. zoiets was het, mn haar voelde dunner, maar ik weet niet of dat wat aan je kapsel dan doet, want bij mij hoorde het bij me model wat ik in mn haar deed. ik weet het trouwens ook niet meer 100 % zeker of ze het zo had gedaan, maar volgens mij wel zoiets.

& heeft haarlak, gelspray & was geholpen?

wax bedoel ik ;p