Tax free shoppen bij de douane

Mijn excuses als ik in het verkeerde subforum dit topic plaatst maar ik heb een vraag over de tax free producten bij Schiphol. Met alle crisis en het geld dat je weinig wilt spenderen, wil ik eens wat luxere spullen aanschaffen. Nu heb ik ooit eens begrepen om gewoon een goedkoop ticket te kopen bij de KLM zodat je toegang kan krijgen om tax free spullen te kopen. Mijn vraag aan jullie is wie heeft dit al eens eerder gedaan en zo ja, wat waren jou ervaringen ermee?

dus dan koop je een duur ticket om vervolgens goedkopere spullen te kopen… bc fuck logic.

Dus als ik t goed begrijp, wil je een goedkoop ticket kopen, die je niet gaat gebruiken, maar puur om toegang te krijgen tot t taxfree winkelgedeelte?
Ik denk dat jij de kortingen ietwat te hoog inschat, je gaat nooit je ticketkosten eruit halen en dan nog winst maken.

Waarom zou je een ticket kopen en die dan niet gebruiken om te vliegen maar om spullen te kopen. Een beetje onlogisch.

Veel dingen zijn toch ook pas tax free als je buiten Europa vliegt? Of is dat alleen met sigaretten zo :’)

scheelt echt niet veel hoor op schiphol… :bored:

ik bedoel ik ga in februari even taxfree mac lipsticks halen maar uh ik heb dan ook een vliegticket waar ik mee ga vliegen enzo :’)

Nee, het maakt niet uit waar je heen vliegt, want iedereen komt na de douane in het taxfree gedeelte.

Ik vind het idd ook echt een dom idee. Ik vraag me ook echt af of het mogelijk is om dan weer gewoon leuk door de paspoortcontrole te gaan na het winkelen, terwijl je niet bent gaan vliegen. En je moet sowieso je ticket gaan annuleren, want die mensen gaan je omroepen als jij niet op tijd in het vliegtuig zit.

Ja en omdat je wel bent ingechekt wachten ze een tijdje op je dus dat hele vliegtuig vertraging :")

Zoveel korting is het niet hoor? De korting die je krijgt haal je er waarschijnlijk nog voet eens uit met het ticket wat je koopt.

de korting valt nog vies tegen haha, kun je niet wachten tot dat je ooit een keer gaat vliegen?

Ja echt belachelijk dat je zoiets al in je hoofd haalt + daarmee idd een heel vliegtuig laat wachten…

Omg
Je zou maar vertraging hebben omdat iemand taxfree wilt winkelen lol

Duuus. Meer zeg ik maar niet.

Troll?

Wat een… belachelijk idee.

Als je zo met je geld omgaat, dan zit je snel in een crisis ja…

Nee man, dit is fucking slim.
Echt dat iemand dit kan bedenken, IQ van een aardappel denk ik!