Tattoozin

Weet megod niet waar ik het neer moet zetten maar het heeft met schrijven te maken,

ik zoek n zinnetje kort maar krachtig voor onder mn tattoo, 2 sterren

het liefst iets wat te maken heeft met vriendschap, dood en liefde

ik word nu wel n beetje ziek van hetzelfde gezanik.
Wat kan mij het dat iedereen zo graag n sterretje wil
voor mij heeft het een betekenis alleen die mag ik er niet onder zetten omdat het n naam is.
En laat mij lekker op mijn lichaam zetten wat ik wil ook al zet ik op mn lichaam ‘ik ben een bank’ als iemand een mooi zinnetje heeft dat mij aanspreekt zal het niet precies dat zinnetje worden maar wel vergelijkenis

ik zou juist een zin doen dat veel voor je betekend.
niet wat iemand even op het forum heeft geplaatst.

Ik laat het zoiezo pas over n paar maanden zetten, en ik weet pas als n zin iets voor me betekend als het ineens voor mn neus komt

geen idee, upje dus.

eerst was er het chinese teken, toen kwam de tribal en nu zijn er de sterretjes!!!
*gaap*

wat dacht je van deze orginele dingen om het helemaal kloppend te maken:
de namen van 3 mensen die belangrijk voor je zijn
love & friendship
luck
blablabla

je hebt dus nog maanden de tijd om na te denken over iets dat bij jou past en hoort.

hij is niet kort en krachtig maar het is echt mijn motto: Don’t worry about people from the past, there’s a reason they didn’t make it into the future.

of drie woordjes naast elkaar of onder elkaar: life. laugh. love.

Shut up ?
Die sterretjes hebben n betekenis voor mij dus weet niet wat jij brabbelt ?

en @ IAMKIRSTEN
Mooi motto ! :slightly_smiling_face:

Ik vind dat de topicstarter niet zomaar een zinnetje moet overnemen van een ander om die voor eeuwig op haar lichaam te zetten.
Dit zinnetje is voor jou van belang omdat het te maken heeft met iets in je persoonlijke leven zeer waarschijnlijk. maar zij heeft hier niets mee te maken. Ja oke, het zou kunnen dat ze zich er in vind, maar toch…

Mee eens

sorry meid, ik wordt gewoon een beetje moe van die sterretjesrage… de meisjes die die zetten zijn vaak nog jong en hebben niet goed rondgekeken/nagedacht over wat ze nou echt willen… alsof ze meer een tattoo nemen om een tattoo te hebben… en dan 9 van de 10 keer hebben die sterretjes dan ook nog eens dezelfde betekenis :astonished:

ik wilde je niet beledigen maar ik wilde dit toch eindelijk eens een keertje kwijt.
als jij dit echt wil, gewoon doen hoor

als die sterretjes een betekenis voor je hebben waarom zet je die betekenis er dan niet onder? of een zinnetje dat daarbij hoort?

Ik heb een goed idee. Neem geen tattoo.

Dag. Ik zou zelf inderdaad de betekenis van die sterretjes eronder zetten of iets uit een mooi liedje, maar het beste idee vind ik vaak:
Ga naar de artist, bespreek het met hem en je komt eruit! Die mensen zijn daarvoor, je hoeft echt niet per se met een ‘af’ concept te komen.
Maar waarom zou je per se sterretjes willen laten zetten? Zet een mooie plaat, kijk als je net zo’n klein sterretje ergens zet baal je later dat je niet iets moois hebt laten zetten en zit het in de weg bij een eventuele nieuwe tattoo! Kijk bijvoorbeeld op http://classicinkandmods.com/tattoo-gallery/ (ik heb daar mijn tattoo laten zetten, echt de beste tattoo winkel voor de moeilijkere tattoo’s ooit!) voor ideetjes!

Ik krijg binnekort Vivi solamente una volta (je leeft maar een keer) en nog hope, love, faith maargoed, ik zou wel iets nemen dat bij je past… Je kunt het wel van internet nemen maar dan zou ik wel heeeel goed nadenken of het wel bij je past enzo… Ohja ik wil ook nog love gives hope.

Ik heb trouwens ook een sterretje, maargoed dat staat bij mij symbool voor mijn overleden opa &oma die egt heeel veel voor mij betekenen zo heb ik het idee dat ze nog altijd bij me zijn en ik zei altijd tegen mijn zusje; Ja opa & oma zijn nu sterretjes. Dus toen was de keuze voor mijn tattoo die symbool zou staan voor ze snel gemaakt, er staat ook nog een letter bij, die staat weer voor de naam van mij & mijn zusje hahaha.

Let it be!!

http://i51.tinypic.com/2569vt1.jpg

mooiste tattooo evahh

dies moooi ^