Tattoo's en Piercings

Veel mensen vinden dingen zonder er een reden voor te hebben.
Ik zelf heb al piercings en zou er graag nog een paar willen.
Ook wil ik een paar tattoo’s, met een betekenis.

Hier kun je kwijt wat jullie ervan vinden

Dit vind ik een interessant onderwerp! Ik ken genoeg mensen die er fel op tegen zijn, en mensen beoordelen op het feit of ze tattoos of piercings hebben. Zelf heb ik een tattoo, en als ik naar een sollicitatie ga dan bedek ik die ook, ook al zou hij niet uit moeten maken.

Het komt denk ik omdat vroeger blijkbaar alleen maar “ordinaire” en “gevaarlijke” mensen tattoos hadden (mijn moeders woorden, en van nog wat meer mensen tussen de 30 en de 60), en die mensen hebben dat idee nog steeds, ook al is dat dus totaal niet meer zo. Over een jaar of 10, 20, zijn de volwassenen weer van de volgende generatie en wordt er waarschijnlijk heel anders tegen body modification aangekeken.

Maar wat heeft dit met een discussie, stelling of überhaupt nieuws te maken?

Ik zou trouwens wel piercings en een tattoo willen later, alleen volgens mij mocht je voor bepaalde banen geen tattoo, wel jammer. En mijn moeder heeft zelf ook piercings, ik mag het ook gewoon van mijn ouders. Maar goed, mijn moeder is ook ouder dan ik. :")

ik heb 2 tattoo’s en er komen er sowieso nog wel meer bij. In mijn branche maakt dat toch niet veel uit.

mensen die anderen judgen om hun tattoo’s/piercings zijn gewoon lame.

Ik heb een aantal piercings en wil er waarschijnlijk ook nog wel bij. Verder ben ik altijd heel geïnteresseerd geweest in tattoo’s, maar die ga ik alleen laten zetten als ik een keer echt denk van: wauw, dat wil ik.

Mijn ouders hebben ook tattoo’s en mijn moeder piercings, dus gelukkig hebben zij er nooit een probleem van gemaakt.

En tja, mensen oordelen helaas. Ik trek me daar persoonlijk niet zoveel van aan. Vind het alleen altijd jammer als mensen zeggen dat een tattoo een betekenis móet hebben. Dat je dat voor jezelf vindt, is oké. Maar je hoeft niet tegen een ander die een tattoo heeft laten zetten omdat hij/zij het mooi vindt, te zeggen dat er een betekenis achter moet zitten…

Mijn ouders zijn er fel op tegen, verminking van je lichaam blabla.

Maar ik heb zelf 5 piercings en ik wil er sowieso meer. Verder zou ik graag een tattoo willen maar alleen van iets waarvan ik denk waaauw dat wil ik.

Ik heb momenteel één piercing en één oorlel op 6mm gestretcht, daar komt waarschijnlijk wel meer bij (beide oren op 8mm en meer piercings). Vind niet dat je op tattoo’s of piercings veroordeeld moet worden.

Zijn er eigenlijk überhaupt mensen die er echt op tegen zijn? Behalve dan de wat oudere mensen. Ik heb namelijk het idee dat de jongere generatie helemaal niet zo anti-bodymodification is.

Oh en ik wil er nog wat over kwijt. Pas waren wij op stap en één van mijn vrienden heeft een sleeve getattoeerd. Hij was van tevoren al in een kroeg geweest daar maar had zijn vest binnen laten liggen. Toen wilde hij er daarna weer binnen, en dat mocht serieus niet vanwege zijn tattoos… Het argument van die uitsmijter was dat ze dat ‘imago’ niet in hun kroeg wilde. Maar hij mocht wel z’n vest aandoen (dat moest dus door één van ons binnen gehaald worden) en dan naar binnen gaan. Logisch.

Hallo? We leven in 2014?

Sommigen die heeel gelovig zijn. Maar die zijn tegen veel dingen, niet verkeerd bedoeld. Tegen samenwonen voordat je getrouwd bent…

Ik vind piercings in het gezicht vaak wel echt heel mooi Sommige mensen staat het gewoon super goed.
Tattoos vind ik dan weer afschuwelijk, al is de tekening zelf misschien mooi het hele tattoo idee van ik gewoon blegh, ik zou zelf dus echt nooit een tattoo nemen maar wat anderen doen zal me een worst wezen

Kan, maar ik had het over iemand die ik ken. Bij iedereen kan het anders zijn natuurlijk

Ik heb een bril dus vinden mensen dat ik vast slim ben.
Heb ook een redelijk grote tattoo op mijn rug dus vinden mensen dat ik aso ben, of stoer, of leuk, of aantrekkelijk. Of ze lopen me gewoon voorbij.

tattoos en piercings zouden niks mogen uitmaken. Waarom zou ik ‘‘ineens’’ een minder persoon zijn omdat jij weet dat ik een tattoo op mijn rug heb?

En ja. Ja ik plan op meer tattoos nemen, ook tattoos die in het zicht zijn. Waarom? IK vind het mooi. En jij als buitestaander die mij misschien eens op straat ziet lopen, jij hebt daar geen RUK mee te maken. Het kan me dus ook geen ruk schelen en jou mening gaat mij niks aan en boeit me niet, als jou mening me zou boeien zou ik er wel om vragen.

Ook dat hele gedoe achter ‘‘tattoos met wel of geen betekenis’’ :’'D Jonge als ik jou de betekenis achter mijn tattoo niet vertel, zul jij nooit weten of het wel of geen betekenis heeft. Je zult nooit weten of het maar een random quote is of dat het echt een diepe betekenis heeft. Het is niet zo dat zodra jij weet dat het een betekenis heeft, dat er ineens magical unicorns en fairies omheen verschijnen en the holy light er op schijnt en dat mijn tattoo ineens 10x mooier wordt. Nee, hij blijft hetzelfde.

amen.

-Nee dit is niet specifiek tegen iemand gericht die dit leest :'D -

Met Sinfonia eens (:
Ik heb twee weken geleden een tattoo laten zetten, zonder betekenis. Ik vind het gewoon heel mooi en voel me er mooi door. Ook heb ik twee lippiercings. Ik ben er echt een groot fan van en kan het op elk persoon denk ik wel waarderen.

Iedereen zegt ook altijd dat er zo’n drama wordt gemaakt met werk, maar dat feit neem ik voor lief. Er zijn ook genoeg plekken waar ze er niet moeilijk over doen, ik werkte zelf ook in de horeca en daar was t ook gewoon prima :’)

Precies wat Sinfonia zegt.

Ik heb zelf 5 tattoos en 31 piercings gehad, nu nog 20.
En ik zie er niet extreem uit ofzo. Ik heb gelukkig nog niet meegemaakt dat mensen raar tegen me gaan doen door mijn tattoos of piercings. Dat mensen het associeren met mensen die aan drugs doen weet ik het allemaal die scheren iedereen met tattoos/piercings over een kam vind ik. Als iemand ooit een schoft tegen is gekomen met tattoos/piercings dan is dat toevallig zo. Je kan net zo goed een slecht persoon zijn als je geen tattoos/piercings hebt.

Ik krijg wel eens opmerkingen dat mensen het zo zonde vinden van mijn gezicht en lichaam. Mogen ze natuurlijk vinden maar ik lig er echt geen seconde wakker om.
En als het niet zo verdomde duur was had ik waarschijnlijk al een stuk voller gezeten :b

Tattoo’s vind ik zelf echt geweldig, van piercings ben ik minder fan. Maar dan nog beslist iedereen dat voor zichzelf en ik vind het jammer dat er zo’n stigma op zit, dat je vb. moeilijker aan werk komt is ronduit belachelijk. Mensen met tattoo’s/piercings worden nog veel te gemakkelijk gezien als de grote boze wolf.

ik vind tattoos echt geweldig! ik heb drie tatoeages en er komen er ook nog wel meer bij! zelf wil ik ook piercings maar me oma wilt dat niet :c

Ik vind tattoo’s ook heel mooi! & van piercings, sommige wel, sommige niet ;p
Ligt een beetje waar ze zitten haha

mensen moeten zelf weten wat ze doen en laten, het is hun eigen lichaam dus daar hoeft niemand zich mee te bemoeien.Weet alleen wel wat de gevolgen zijn als je ze op bepaalde plekken neemt. Mensen hebben daar nou eenmaal een oordeel over. je kan mensen het echt niet kwalijk nemen dat ze je niet aannemen vanwege een beklad gezicht of iets dergelijks, daarmee jaag je natuurlijk alle klanten op hun achtersten zolder