Tattoo... (?)

Hoooi, ik wil 'n tattoo. Ik wil 'm denk ik zoals op 't plaatje, maar weet iemand of je hier echt problemen mee kunt krijgen met werk ofzo? Dat ie teveel in 't zicht is ofzo? En wat vinden jullie ervan :grinning_face_with_smiling_eyes: ?

http://img7.imageshack.us/img7/3958/dscn1377.jpg

XX.

Sommige werkgevers kunnen je weigeren als hij te veel in het zicht zit, omdat het niet echt professioneel staat bij sommige banen.

En kan hem nogal slecht zien, maar ik vind dat je pas een tattoo moet nemen als het echt iets voor je betekend, en zelf ontworpen is 10 x zo leuk

Thanks voor je reactie =).

Het is niet zelf ontworpen - Chinees teken - maar hij heeft wel betekenis.

Anders doe je er toch concealer overheen? Of lange mouwen aan.

met zo een kleintje lijkt het me sterk dat je problemen gaat krijgen ermee

Ik zou zo’n chineesteken op mn voet zetten, dat is wel cool! En krijg je ook zeker geen problemen mee met werkgevers.

ik heb ook een chinees teken op mn pols, heb dr nog nooit problemen mee gehad.

oeh ik vind een takje van een sakura met vna die supermooie bloempjes eraan voor op je enkel ofzo echt tof

niet dat ik hiermee je vraag beantwoord : D

je kan het ook op een plek doen waar je altijd nog een horloge overheen kan doen

Ik zet ook een tattoo op mn pols, oma met engelen vleugels erlangs, ze is 19april overleden, zo kan je er ook altijd een horloge overheen dragen zodat mensen het niet zien met je werk enzo.