tattoo

hee meiden

ik zit met een probleem ik ben 15 en ik mag van mijn ouders een tattoo en ik twijfel er over of ik het zou doen wil het best wel graag. ik zou er dan of 1 op me onderrug doen of in me zij maar nu spreek ik net een meisje (was eerst me beste vriendin nu niet meer) en die zegt dat ze tattoo over de schouder laat zetten en dat niet iedereen het mag weten want dan zouden meet mensen het gaan doen en dan zou ze boos worden dus ze zei: beter gaan mensen geen tattoo zetten als ik het ook doe vieze na apers enzo. dus nu durf ik het niet meer te laten zetten omdat het dan lijkt of ik er na doe terwijl ik er al lang 1 wil al 2 jaar ofzo dus wat vinden jullie hier nou van??

xx

Algemeen Tattoo topic.

zelf zou ik geen tattoo zetten, maar ik zou het als jij het echt wilt zetten omdat JIJ het wilt het gewoon doen!

^ Daar gaan we weer.

^dankjee jaa ik wil het ook wel echt maar ben bang ruzie te krijgen met haar omdat ik er dan in haar ogen na doen en ze geeft me al een slechte naam op me school.

Tjaah, gewoon schijt hebben.
jij wilt het, dus jij doet het.
Als zij daar problemen mee heeft zal ze die lkkr zelf op moeten lossen.

In ieder geval doe het niet op je onderrug trampstamp. en wacht nog een paar jaar.

wat is trampstamp xd

^een hoerenstempel
omdat het bijna op je kont zit

ooh haha xd

Ik zou inderdaad nog even een jaar of 2 wachten. Waarschijnlijk groei je nog een beetje en daar wordt je tattoo niet mooier van.
Als je het toch echt al nu wil, doe het dan ook. Je moet je niks aantrekken van dat andere meisje. Zoals je haar zelf beschrijft is ze geen vriendin (meer) van je en is ze niet echt aardig tegen je. Dus waarom zou je rekening houden met wat zij wil?

ik zou wachten.

Je bent nog onwijs jong! Je smaak gaat echt nog veranderen. Wat je nu mooi vind zal je misschien op je 30ste helemaal niet meer mooi vinden. Persoonlijk zou ik nog een aantal jaar wachten en als je dan ook al een aantal jaar met hetzelfde plan rondloopt het pas laten zetten. Het is toch zonde als je op je 30ste met een plaatje rondloopt waar je, je voor schaamt bijvoorbeeld. Kan me voorstellen dat je dan liever geen hartje wilt hebben bijvoorbeeld.

Op mijn vijftiende vond ik sowieso hele andere dingen dan nu. Ben blij dat ik in die tijd nooit een tatoeage heb laten zetten haha.

‘‘ik twijfel er over of ik het zou doe’’

daar heb je je antwoord. bij twijfel, nooit iets permanents doen.

daarbij ben je 15. ik zou niet willen weten wat voor vreemde dingen er op mijn lijf zouden staan als ik op m’n 15e al een tattoo zou laten zetten, en dat is pas 3 jaar terug!

Idd ik zou als ik jou was nog een tijdje wachten. Maar als je er écht zeker over bent moet je niet naar haar luisteren. Als jij een tattoo wil dan is dat jouw keus en jouw lichaam. Zij moet niet zo zeiken, de halve wereld heeft tattoo’s.

ik zou ook nog even wachten want een meisje had er ook 1 laten zetten en heeft er nu spijt van. Ik heb ook een idee voor een tattoo maar als ik het volgend jaar niet meer mooi vind heb ik natuurlijk vet veel spijt en kan ik het niet meer weg laten halen.

Ik zou het ook niet doen. Toen ik 15 was heb ik ook wel eens nagedacht over een tattoo, maar nu ben ik 5 jaar verder en zo veranderd dat ik echt blij ben dat ik dat niet heb gedaan! Want inderdaad wat je toen mooi vindt hoeft nu echt niet meer zo te zijn en dan baal je wel even flink. Dus ik zou nog een paar jaar wachten.

Als ik jou was zou ik het ook nog even niet doen.
Maar als je het wel gaat doen: gewoon doen waar jij het mooi vind, en niet niet-doen omdat die vriendin daar een tattoo gaat zetten. Je zit er tenslotte je hele leven mee, en het zou zonde zijn als je spijt krijgt omdat je hem eigenlijk op een andere plaats wilde maar het niet deed vanwege dat meisje

Algemeen Tattoo Topic.