Tattoo

Gatver de gatver de gatver.
Als ik een miljoen er voor zou krijgen. MISSCHIEN!?

Ik vind een jongen met heel veel tattoo’s echt heet. Zelf wil ik de namen van mijn kinderen later op mijn schouderblad laten tattoëeren. En, ik wil dus bij het leger, en daarna wil ik dan het symbool van de divisie waar ik bij heb gezeten ook laten tattoeëren. Niet zo heel groot ofzo. En ik vind een tribal tussen schouderbladen ook echt mooi. Maar niet voor een meisje. Ik vind Bennington van Linkin Park ook heel mooi getatoëerd.

DEZE IS OOK ULTIMATE

http://crazy-frankenstein.com/pictures-files/funny-and-crazy-tattoo-pictures/tattoo.jpg

heb er al twee een vlinder met roos op me schouderblad en een soort van tribal achtig iets weet niet hoe je het moet omschrijven met almaal bloemmetjes en dat loopt dan van me voet naar me enkel het heeft allebei geen betekenis maar vind het gewoon mooi

Een tattoo met een roosje op je enkel vind ik wel mooi, maar zelf zie ik me er niet mee lopen. En hy blyft áltyd zitten. :bored:

Waarom zeurt iedereen over dat oud zijn xD

japanse/chinese woord
vrede

als die bestaat maar ik denk het wel. en dan op men rechter schouder

niemand meer?

Als ik het zóu doen.
dan zou ik zo’n kleine sterretje op mn pols doen.

maaaaaar, ik hoef er geen.
ik ben geen kleurplaat.

ik zou eerder een piercing nemen dan een tattoo, een piercing kan je er weer uithalen als je het zat bent, een tattoo niet, tenzij het een bijzondere betekenis heeft, zoals van dat meisje dat hier ergens gepost heeft over haar moeder.

maar ikzelf zou eerder een piercing nemen (ik heb al 7 piercings maarja … :kissing: )

tattoo’s kun je ook weghalen, heb je wel een litteken maar dat heb je bij sommige piercings ook…

k hoef zelf geen tattoo

heb er al een… in mijn lies… gewoon omdat ik het mooi vind!

haha, wtf. xD
Hoe krijgt ie het verzonnen? :stuck_out_tongue:

Dat is toch juist cool, dan ben je later een rockende oma XD

Ik wil ook een paar tattoo’s maar weet niet precies wat en waar (ik verander elke keer van mening XD)

dommerik, eigen ontwerp? die zwaluwtjes?? das fakking wannebe! zeker als je zegt dat het je eigen ontwerp is hahah

ik heb trouwens mijn afspraak op 4/10, eerste keer.

Ik wil als ik 17 ben wil ik een latijnse tekst op mijn lies, maar de preciese tekst weet ik nog niet. Ben op zoek naar de zin die mijn rede achter te tatoeage kan eh, dingesen.

Cogito ergo sum (Ik denk dus ik besta)
Servatis a periculum (Bewaar ons voor het kwade)
Dum anima est, spes est (Waar er leven is, is er hoop)
Veni, vidi et capiebar ad anum (Ik kwam, ik zag en werd vanachter belaagd)

Ik wil een sterretje of een teken van een leeuw (sterrebeeld) op mn pols, moet nog even kijken . als ik 16 ben.
Op mn heup met een sierletter de T.
Op mn onderrug een klein iets, of de namen van mn kinderen dan.
Wel klein moet het zijn, ik houd niet van die hele schilderij’en , kunstwerken, en zo.

ik heb al 1 tattoo op m’n rechter onderarm. en die arm wil ik ook redelijk vol. geen kleur want dat maakt het zo chaotisch vind k.
op m’n linkerarm wil ik ook 1 of 2 tattoo’s want anders vind k het geen gezicht XD 1 arm helemaal vol en op de ander helemaal niks.
en 2 van die zwaluwen bij allebei de kanten van m’n lies(?) die een muzieknootje in hun snavel hebben.

en waarschijnlijk ga ik in de kerstvakantie weer 1 laten zetten. m’n sterrenbeeld is maagd, en dan met engelvleugels, in een toga en met een lint sierlijk om d’r lichaam etc etc etc XD

[quote author=xMILLZ link=topic=93467.msg[quote author=giccicore link=topic=93467.msg[quote author=giccicore link=topic=93467.msg3045635#msg3045635 date=1221664151]#msg[quote author=giccicore link=topic=93467.msg3045635#msg3045635 date=1221664151] date=1221664151]#msg[quote author=giccicore link=topic=93467.msg[quote author=giccicore link=topic=93467.msg3045635#msg3045635 date=1221664151]#msg

HAHA rockende oma. dat zeg ik ook altijd :’)

[quote author=xMILLZ link=topic=93467.msg[quote author=giccicore link=topic=93467.msg[quote author=giccicore link=topic=93467.msg3045635#msg3045635 date=1221664151]#msg[quote author=giccicore link=topic=93467.msg3045635#msg3045635 date=1221664151] date=1221664151]#msg[quote author=giccicore link=topic=93467.msg[quote author=giccicore link=topic=93467.msg3045635#msg3045635 date=1221664151]#msg

je kan er toch je eigen draai aangeven? en als je dat doet is het wel je eigen ontwerp.
ook van die punk stars die ik eerst wilde, die heeft ook iedereen maar daar had ik toen ook m’n eigen draai aan gegeven. maar uiteindelijk was die tattoo onmogelijk :’)
oh en succes de 4e. op welke plek ga je 'm laten zetten?

Mijn opa heeft een colibrie met mijn vaders naam erbij op zijn schouder,
en mijn vader heeft dezelfde met mijn naam op zijn schouder.
ik wil later de zelfde maar dan op m’n pols met de naam van mijn kinderen .als ik die krijg(:

ik wil er een op mn rug, à la Angelina Jolie, en dan zelf ontwerpen.

http://www.southernthailand-all.com/tattoo/tattoo%20art%20southern%20Thailand/several%20angelina%20jolie%20tattoos%20upper%20back%20from%20the%20tattoo%20parlor.jpg

en misschien op mn onderarm, pols of hand. (niet allemaal natuurlijk)

en dit is lelijk;

http://www.tattoovirtual.com/Tattoo%20on%20normally%20sensitive%20body%20areas.jpg

http://www.tattoovirtual.com/Devil%20Tatto%20on%20the%20upper%20Back.jpg

http://www.tattoovirtual.com/Body%20Tattoo%20Group.jpg

lekker op je kont