Tattoo?

Hee, ik weet niet precies of ik het goeie topicding heb gekozen… Maar aangezien een tattoo toch ook wel een soort accessoire is wat je altijd meedraagt, dacht ik dat het hier misschien wel bij zou passen…

Ik ga morgenmiddag, 15:30 dus mijn eerste tattoo zetten. Maar het is nogal een zichtbare plek, op de onderarm, aan de buitenkant. Mensen raden het me af omdat het te opvallend is, en alleen te verbergen met een shirt met lange mouwen. Daardoor zou het volgens een aantal mensen lastig worden voor mij om een baan te vinden omdat niet alle bedrijven een tattoo accepteren. Ik wil dus bij de marechaussee. Zou het daar ook niet geaccepteerd worden? Als ik er naar google zijn de meningen erover verschillend… Sommige zeggen dat zichtbare tattoos worden afgekeurd. En andere zeggen dat het geen probleem is. Iemand van jullie een idee? Het lijkt me dat het idd misschien asociaal eruit kan zien bij sommige wanneer je korte mouwen aan hebt. Maar mijn tattoo is (in mijn ogen) nog best een bescheiden tattoo, en er zit geen harde betekenis achter. Het is geen doodskop ofzo, en niet heel me onderarm zit vol…

Raden jullie het me af, of denken jullie dat er over 10 jaar misschien anders gedacht wordt over tattoos omdat tegenwoordig heel veel mensen er toch wel eentje hebben? En omdat het steeds meer in de tijd van nu past?

Hier is een algemeen topic voor! :slightly_smiling_face:
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-tattoo-topic-2-224305.0.html

maar het klinkt alsof je onzeker bent over de plek, terwijl je de tattoo morgen laat zetten?! Ik zou misschien even wat extra tijd nemen om er over na te denken.

Oh, oke! Dankje hihi

Mag in dit topic, slotje :slightly_smiling_face: