Tattoo

Daar zit ik dan met mijn goeie gedrag, gisteren een tattoo laten zetten met een emotionele betekenis voor mij, een stukje verwerking en aanmoediging die ik in de toekomst zeker nodig ga hebben.

Het is een prachtstuk geworden en ik ben er zeker trots op!

Nu komt alleen misschien wel het moeilijkste gedeelte: mijn familie…
Ze zijn hartstikke anti-tattoo en mijn 1e hadden ze al moeite mee (een kleine ter grote van een lepel) en deze is toch wel een paar slagen groter.

Morgen familie etentje voor kerst, en met een net gezette tattoo op je arm is het altijd fijner om blote armen te hebben. Maar ik ben zo bang voor hun reactie, deze tattoo heeft zoveel betekenis voor mij dat ik een rare blik of afwijzing niet zou kunnen verdragen.
Mijn nicht zei: Beter lange mouwen anders praat niemand met je.

Heeft er iemand tips? Ik ga wel lange mouwen dragen, maar wat moet ik doen als ze het afwijzen o.i.d.?

Nou sorry hoor maar als ze niet met jou willen praten omdat je een tattoo hebt vind ik dat je wel hele aparte familie hebt. Gewoon dragen wat je wilt en leg ze eventueel uit waarom je de tattoo hebt laten zetten misschien hebben ze er dan wat meer begrip voor. En als ze het niet accepteren jammer maar het is jouw lichaam en je mag er mee doen wat je wilt!
Oh en er is trouwens een algemeen topic: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-tattoo-topic-2-224305.9275.html

We’reAllMadHere, thanx voor de link, ik had dat topic zo snel nog niet gezien.